Gå til innhold

Har du en Xbox One? Sleng ut gamertagen din da.

cliffme

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei

Fikk meg endelig xbox.

Driver å laster noen spill for øyeblikket. Tenkte å gi Destiny en sjanse (lovlig sent), samt andre spill.

tenkte også å spille fifa 16, nye forza, samt halo osv osv når det kommer. Er forøvrig blitt 27 år gammel

GT: Dank Henrik

Skrevet (endret)

Tjenare. Er ikke så fryktelig lenge siden jeg fikk meg Xbox One også! Legg meg gjerne til, samboeren jobber på sykehus så har mang en kveld alene hjemme med tid til overs :) 

GT: Tafsern

Endret av TheMoonMan
  • 2 uker senere...
Skrevet

GT: I Vingen I

Spiller en del Destiny, Dying Light og Forza Horizon 2, i tillegg til Battlefield 4 og Halo: TMCC av og til. Har en tørkeperiode for tiden da jeg egentlig bare går og kribler etter Halo 5: Guardians. Er forøvrig 23 år.

Legg meg gjerne til. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Oppsummering Gamertag fra 1.Jan 2015 til 16.Sept 2015.

Deztroyer3, failbarr, eko1337, TS Blade, BigPoe, haarek82, Per Armin, PotetFlak,  Wackee91, Hobbygesel, Joshfaen, Ronin Masao, Lundeful, CapKnocknees, xIceTx, agskaali, STEELPANTHERR, Twitchykruger, AttackingTag, Wickedzoomer, xbox3604dummies, koffer87, Traktor Jens T, ztyrk, Alpha Lentfohr,Ka2D, Isuldra, aldriilivet, Cordialxaster, kattlauv, Iliati, Lysmann , AncientOdin, BGarion, Fulltronpet, lakkaball, BuyMeTheMoon, Skulkesyk, Ronin Masao, Miss DeWitt88, Dank Henrik, Tafsern, JcK360, I Vingen I, LandePlage, Lakafant.

Gi beskjed om det er noen skrivefeil eller lignende.

• Liker 4
Skrevet

Slenger Bare ut min igjen her, siden det er en god stund siden sist. Har addet noen allerede.

TheFireHunter

Spiller Destiny nå, og blir Halo 5 når det kommer ut. Muligens litt MCC rett før H5 :p

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet

GT: XtaZ   28år

Spiller det meste egentlig bortsett fra sportsspill. Er spesielt glad i FPS spill så det går for tiden mest i Halo MCC, Titanfall og COD Ghosts. Har også rotet litt rundt i Destiny i det siste men er bare lvl 15 om jeg ikke husker feil.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har jeg addet noen flere fra side 11 og nyere.

xbox3604dummies, Traktor Jens T, kattlauv, Dank Henrik, Tafsern, I Vingen I, XtaZ.

For de som ikke vil bla seg tilbake til side 11 for å se min GT, her er den igjen: CapKnocknees. :wee:

Skrevet

Kan jo kaste ut min her. Alltids morsomt å ha noen å spille med. Nettopp startet på Destiny, men spiller ikke så ofte. Blir litt titanfall og Plants Garden Warfare innimellom og :)

"Risingbridge" er gamertaggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...