Gå til innhold

En liten utdritning med den nye læreren


HuskyHaugen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benekt det og krev dokumentasjon på forholdet. Altså, krev å få redegjort for hvordan det er diskriminering å advare mot en mann som ikke er god i hodet og deretter svare på et spørsmål. Antakelig kan ingen gi et godt svar på det og da er det din tur til å være på offensiven og hevde at dette er misbruk av diskrimineringsbegrepet og et angrep på ytringsfriheten. Hvis du lager en skikkelig storm i et vannglass, er det gode muligheter for at de gir seg før det går over styr.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo fantastisk. :D De kan vel ikke straffe deg for det, men la det være en lærepenge. I en så liten bygd - ja, egentlig over alt, men særlig på bygda - du ha oversikt over hvem folk er før du slenger med leppa. Plutselig får du en "ja, det er [samboeren/bestevennen/fetteren etc.] min".

Endret av Isbilen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Her hvor jeg bor er vi cirka 2500 i kommunen. Jeg går medier og kommunikasjon. Vår lærer fikk halsbetennelse så fikk vi vikar. Det var en dame som så litt maskulin ut. Må være i 50-åra og litt frampå er hun og.

 

Det begynte med at hu presenterte seg for oss. Hun fortalte at hun hadde akkurat flytta til det stedet jeg bor i kommunen.

 

Da spurte jeg: "Åja! Hvor hen bor du da?"

Hun: på vestsiden.

Jeg: åjaa. Da må du passe deg, for det er en fyr som ikke er god i huet der.

Hu: åja? Hva heter han da?

Jeg: Hans Magne!

Hun: Jaha? Det er han jeg har flytta inn hos...

 

Damn...

 

På hvilken måte må man passe seg for han? På hvilken måte er han ikke god i hodet?

 

Fanntastisk historie som egentlig hadde passet best i en komedieserie :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...