Gå til innhold

Tips: Nå er det kjempelett å bytte Android på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hopper inn på diskusjonen ang. backup. Er lenge siden jeg drev med rooting osv.

 

Hva er den enkleste/beste måten per d.d. for å ta backup av stock rom?

Det finnes alltid et eller annet toolkit man laster ned til PCen. Når jeg rootet og moddet Nexus 7, brukte jeg NRT. Til Note 2 kan man se på dette: http://galaxy-note2.wonderhowto.com/how-to/completely-back-up-your-samsung-galaxy-note-2-using-kies-helium-note-2-toolkit-0146591/

Har du link til en god beskrivelse av denne prosessen så vi som ikke har startet ennå kan komme oss tilbake til stock om nødvendig?

Hvilken telefon/pad har du?
Endret av iFire
Lenke til kommentar

Føler overskriften "Nå er det kjempelett å bytte Android på mobilen" gir et falskt håp til mange... Ja, greit, det er "lett" å bytte Android på de telefonene denne moden støtter, men det er kun ELLEVE av de tusener Android-telefoner/nettbrett som finnes.

 

De telefonene som støttes er også så nye at det egentlig blir vanskelig å bedømme om det går noe fortere eller ikke. Jeg brukte min S3 i et halvt år før jeg installerte moden, og nå er telefonen minst like treg som den var etter et halvt års bruk uten cyanogen. Dessuten vil de fleste mobiler virke raskere dersom man gjør en factory reset feks

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...