Gå til innhold

[Løst] Galaxy s4 eller s4 active, hva bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke veldig. Jeg er ikke den typen som kaster telefonen i vann. Men hvilken er sterkest når den faller ned på bakken? (Jeg har en liten tendens til akkurat det)

 

En på jobben kjøpte S4 active her forleden og knuste skjermen etter bare en halv dag etter en tur i bakken. Så jeg tviler på at den er noe mer eller mindre motstandsdyktig av den grunn. Spørs vel om du trenger at den er vann og støvsikker eller ikke. IMO ville jeg tatt vanlig S4 og heller kjøpt en god bumper. Kollegaen min klaget også over at en del originalt tilbehør til S4 ikke fantes til S4A.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Problemet med active, er at man må sende denne langt avgårde om man knuser skjermen.

Vanlige S4 bytter man enkelt skjerm på i Norge og det koster 1500.

 

Skaff deg Galaxy S4 med bumper-flipcover, så er du temmelig sikker mot fuckups.

 

Ellers finnes det også andre gode telefoner. Xperia Z1, HTC One. Kamerakongen er vel Nokias Lumia 1020. http://reviews.cnet.com/best-cell-phones/

Lenke til kommentar

Hvilken telefon bør jeg velge?

Galaxy s4 eller s4 active?

 

Hvis du absolutt skal velge mellom disse to:

 

"The Galaxy S4 Active has a very clear target demographic, the clue is in the name, and if you’re quite likely to have your phone with you while hiking or jogging in a downpour or while messing around at the beach or pool then it may well be the phone you’ve been looking for."

 

S4 Active er vel noe billigere også, om du vil ta det med i betraktning.

Lenke til kommentar

Jeg selger begge deler gjennom butikken jeg jobber i. Min konklusjon etter å ha holdt i active og eid en s4 så ville jeg definetivt gått for s4, spesielt hvis du ikke er av den uforsiktige klassen. Jeg synes det føles mer kvalitet over s4 enn over active. Active kjennes mer plasticfantastic ut, selv om begge er plastkladder. S4 har også en del tilleggsutstyr så er du glad i og "pimpe" mobilen din så vil jeg virkelig annbefale s4 da den har masse mer å tilby på den fronten av originale tillegger. Active har nesten ingenting originalt av deksler og tilleggsutstyr.

Kos deg enten du skaffer deg en av delene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...