Gå til innhold

Kamptråd - VM-playoffs 13.11-20.11

Latias

38 stemmer

1. 1. Hvem vil du helst ha til VM?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Hellas er så godt som klare og Frankrike kommer til å slite for å komme seg til VM.

Sweet!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Jeg liker Hellas. Vil mye heller se Hellas i Brasil, enn Romania.

Skrevet

Ser ikke helt den, men folk har heldigvis rett til å ha egne meninger. :-)

Selv håper jeg på Island, Sverige, Frankrike og Romania som vinnere av playoff fra Europa.

Er langt ifra frelst av Hellas' tilnærming til hvordan fotball spilles.

Skrevet

Uforståelig for meg at folk ikke vil ha lag som Frankrike og Portugal i VM. VM er for de beste lagene, og Sverige har absolutt ingenting der å gjøre.

Skrevet

Hadde de vært de "beste" lagene hadde de klart å kvalifisere seg gjennom kvalifiseringsgruppen.

Hva er så uforståelig med at folk vil ha Zlatan Ibrahimovic til VM?

• Liker 1
Skrevet

Portugal hører hjemme i VM, men Frankrike synes jeg fortjener en liten ferie fra mesterskap. En gjeng primadonnaer og egoister med null stolthet. Og siden de jukset seg til forrige VM så er det på sin plass at de ryker i kveld.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Uforståelig for meg at folk ikke vil ha lag som Frankrike og Portugal i VM. VM er for de beste lagene, og Sverige har absolutt ingenting der å gjøre.

Ja, for Frankrike har brilljert i Vm. :roll:

De vant gull på hjemmebane.

Skrevet (endret)

VM er for landslag, ikke enkeltspillere. Zlatan kan jobbe med å vinne Ballon d'or. Jeg synes ikke Sveriges landslag har noe å gjøre i VM, særlig ikke på bekostning av Portugal.

EDIT: Sier ikke at Frankrike har briljert noe som helst. Latias gav vel en fin liten beskrivelse av hvorfor Frankrike kanskje trenger en pause, enig i det egentlig. Sa det mest fordi de på papiret har et godt landslag.

Endret av G27
  • Liker 1
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Om Frankrike ryker idag så kommer jeg til å gosse meg, med god vin. Et vm uten Evra og co går helt fint i min bok.

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Ingen Zidane å sugle etter lenger, så kan forsåvidt si meg enig.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet (endret)

Tror jeg heier på Sverige nå.

Forresten, regner med at bortemål teller her også? Så om Portugal scorer først, er det vel ganske kjørt…

Endret av Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hadde de vært de "beste" lagene hadde de klart å kvalifisere seg gjennom kvalifiseringsgruppen.

Hva er så uforståelig med at folk vil ha Zlatan Ibrahimovic til VM?

Fordi det er ikke Zlatan som skal spille i VM, det er Sverige.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...