Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Singleplayer delen av Battlefield 4 fortjener maks en 4/10 og heller mer mot 3/10. Makan til horribel og kort opplevelse har jeg aldri vært borti før. Masse scripting og haugetalls av scriptbugs gjennom hele spillet. For ikke å snakke om hvor nedlatende squadmedlemmene dine er mot deg. Trodde Recker ble plassert som squad leader, men i mine øyne virker han mer som et barnehagebarn som følger ordrene til de andre squadmedlemmene.

 

AI for disse squadmedlemmene er også helt på jordet. De fyrer skudd ut i løse luften om du ikke assigner targets. Og når de først får targets å skyte på treffer de aldri. Jeg tror jeg telte 15 squad member kills gjennom hele campaign der jeg sikkert sto for godt over 1000 kills selv. Hard i dette spillet er også langt i fra vanskelig. Du kan enkelt stå å fyre skudd rett mot fienden uten cover i en god stund uten å bli truffet.

 

De burde holde seg langt unna singleplayer i fremtiden, for dette her er helt på jordet. Makan til makkverk av en singleplayerdel fra dice.

 

Gå å grav deg ned a :)

Lenke til kommentar

Jeg er en slik retard som eventuelt skal spille Battlefield (og Call of Duty) for singleplayer-delen.. Bryr meg nada nix om multiplayer.. Som regel venter jeg på et godt salg på Steam og går igjennom dem da.. Ikke ferdig med BF3 enda, heller.. Haster ikke! :)

 

Øh, javel?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I starten av artikkelen;

 

"Kuletreff som ikke registreres skaper irritasjonsmoment, og det å dø lenge etter at du har kommet i dekning har en ødeleggende effekt på spillfølelsen."

 

Dette gjør spillet irrelevant som skytespill. Sikkert flott med pen grafikk og "fine farger", samt en god historie som fortelles, men i sjangeren "first person shooter" er spillet automatisk en 2, maks 3 av 10 om de helt grunnleggende elementer som å skyte og å treffe ikke fungerer....

Lenke til kommentar

I starten av artikkelen;

 

"Kuletreff som ikke registreres skaper irritasjonsmoment, og det å dø lenge etter at du har kommet i dekning har en ødeleggende effekt på spillfølelsen."

 

Dette gjør spillet irrelevant som skytespill. Sikkert flott med pen grafikk og "fine farger", samt en god historie som fortelles, men i sjangeren "first person shooter" er spillet automatisk en 2, maks 3 av 10 om de helt grunnleggende elementer som å skyte og å treffe ikke fungerer....

 

Sånn har det vært i BF-spill i maaaaaange år. Dessverre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...