Gå til innhold

Anbefalte innlegg

 

Ingenting av det du kommer med bekrefter det du har påstått. Den første videne viser en av beredskapstroppens biler, og ikke de første lokale politifolkene på stedet, som var det du snakket om. De var jo ikke lokalkjent, og prøvde bare å komme seg til avtalt sted.

 

I den andre artikkelen din påstås det at det var båter der, men det viser seg at han snakket om båter ute på vannet og ikke ved land. I Gjørv-rapporten står det beskrevet av politifolkene prøvde å få kontakt med båter på vannet, men disse snudde da unna. I tillegg var det i følge din egen artikkel dårlig sikt, noe som betyr at det er vanskelig å se ting som er på litt avstand. Med andre ord motsier den ikke Gjørv-rapporten i det hele tatt, og det var altså ikke båter tilgjengelig ved land der patruljen var.

 

Heller ikke den siste artikkelen din bekrefter påstanden din, da det handler om at personen på operasjonssentralen ikke sørget for at "MS Thorbjørn" ble tatt i bruk av politiet. Dette har ingenting med politifolkene på stedet å gjøre, som du påstod "valgte pisse i buksa".

 

Du trekker altså inn stadig flere ting som ikke har noe med det vi diskuterer å gjøre. Hvorfor du gjør dette vet jeg ikke, men det er en ufin måte å diskutere på

 

 

 

 

Du kommer stadig med nye påstander i en evig strøm, men hvorfor kommer du aldri med noe som underbygger dem? Også denne psåtanden slenger du på helt til slutt, som om det hadde relevans for diskujonen. Men du tenker ikke på at du kanskje burde være mer konkret om hva du snakker om. Presset etterlatte?

 

Gå inn på Utøya delen av forumet og les deg opp er du som krever bevis så lett de fram, da jeg alt har postet de der og det har en haug andre også gjort..

 

Politiet dreit seg ut noe flere helikopter eller panser biler vil ikke endre den pinglete attituden til tjenestemenn i det Norske politi som lot barn blir drept på Utøya..

 

Flere under Gjørv-rapporten fikk munnkurv

 

Samt andre rapporter som er lagt fram

 

Polititrusler

22. juli-forfatter Kjetil Stormark gikk i fjor høst med opplysninger til 22. juli-kommisjonen om flere påståtte tilfeller av trusler fra politiledelsen i Oslo mot ansatte som uttalte seg kritisk om politiets operasjon 22. juli. Stormark hevdet det hadde utviklet seg en fryktkultur i politiet etter 22. juli.

 

http://www.rb.no/Innenriks/article6214806.ece

 

Slike ignorante mennesker som deg biter jo blankt på alt dere blir servert..

 

Jeg melder meg ut av denne tråden, du kan diskutere med deg selv om du ønsker.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå inn på Utøya delen av forumet og les deg opp er du som krever bevis så lett de fram, da jeg alt har postet de der og det har en haug andre også gjort..

 

Du prøvde å komme med artikler som underbygget påstanden din. Jeg forklare at de ikke gjorde det, og hvorfor de ikke gjorde det. Det er fortsatt du som må underbygge dine egne påstander. Du forholder deg ikke til Gjørv-rapporten, og tolker åpenbart informasjon helt annerledes enn andre (f.eks. artiklene du nettopp la ut, som helt klart sier noe annet enn du påstår).

 

 

Politiet dreit seg ut noe flere helikopter eller panser biler vil ikke endre den pinglete attituden til tjenestemenn i det Norske politi som lot barn blir drept på Utøya..

 

 

Dette forsøket på å provosere frem samme sinne hos andre som du har i deg selv er altså basert på en påstand du fortsatt ikke har klart å føre bevis for. Forsøket ditt på dette er beskrevet over.

 

 

Flere under Gjørv-rapporten fikk munnkurv

 

Hvilke etterlatte ble presset?

 

 

Jeg melder meg ut av denne tråden, du kan diskutere med deg selv om du ønsker.

 

 

Hvor mange ganger skal du melde deg ut av tråder og likevel komme tilbake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...