Gå til innhold

Microsoft kunngjør mer informasjon om Xbox One


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kvasbo, det å fjerne støtte for filformater er ikke fremgang. Spessielt ikke veldig mye brukte filformat.

 

Men kan den spille andre musikkfiler rett fra lagringsmedie da? Eller er det sånn at det rett og slett er denne funksjonaliteten som er fjernet?

 

Kanskje man rett og slett ikke gadd lisensiere mp3. AAC er gratis og åpent, så det er gjerne et bedre valg.

Lenke til kommentar

Forskjellen er åpenbart at mp3 er en de facto lydstandard som brukes overalt av utrolig mange og kan spilles av på det aller meste, inkludert PS3, og er en softwarestandard som maskinen åpenbart kan bruke og ikke tar opp noe fysisk plass, mens 'ingen' bruker disketter lenger. Disketter er også et fysisk format som vil ta opp mye fysisk plass på konsollen. Å sammenligne med disketter er som å sammenligne med VHS.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

For all del, det hadde gått an å ha med en mp3-avspiller. Jeg tipper de har sett på bruksdata og sett at det brukes av veldig få, og at det derfor ikke ble prioritert. Det er jo ikke sånn at man gjetter om hva produktene man lager brukes til - det har man skikkelige data på.

Endret av kvasbo
Lenke til kommentar

Say what? Når gikk eg glipp av det memoet som sa at det å fjerne normale ting var framgang? Nextgen og har ikke normal MP3 støtte? Fysh. Hadde håper at vi fikk litt av den gamle løsningene som X360 hadde til å begynne. Det å spille MP3er mens man spillet spillene. Savner det.

 

Nå har de jo ikke akkurat fjernet noe. De leverer et nytt produkt, hvis hovedfokus er å kjøre spill og spille av blu-ray. Men ellers er jeg enig i at jeg kunne sett for meg at når de først legger det inn en funksjon på PS3 så kunne de lagt det inn på deres neste maskin i sammeslengen. Multitasking!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...