y tho Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 (endret) Jeg har en HTC One Silver og har fått et par riper på toppen rett over høytalleren. Det er veldig tynne og ikke veldig dype. Det jeg tenker er, hvis jeg kjøper en tynn grå penn/tusj og fyller de med det, vil det kunne funke og evt. se bedre ut en ripene? Endret 2. november 2013 av ImBrakkie
Mompen Skrevet 2. november 2013 Skrevet 2. november 2013 Hva med å heller ha et beskyttelsesdeksel rundt? Kanskje det dekker godt nok over til å skjule ripene, samt beskytte mot flere? Får utrolig billige deksler og skjermbeskyttere på www.dealextreme.com Kommer nok unna med maks en 50-lapp inkludert frakt
y tho Skrevet 2. november 2013 Forfatter Skrevet 2. november 2013 Hva med å heller ha et beskyttelsesdeksel rundt? Kanskje det dekker godt nok over til å skjule ripene, samt beskytte mot flere? Får utrolig billige deksler og skjermbeskyttere på www.dealextreme.com Kommer nok unna med maks en 50-lapp inkludert frakt Beskyttelse som dekker hele var faktisk det som skapte ripene. Selv offisielt HTC deksel. + Mobilen er så lekker å se på uten deksel ^^
FenrisC0de Skrevet 3. november 2013 Skrevet 3. november 2013 Du trenger ikke et deksel. Bare kjøp InvisibleShield eller liknende og sette det på med flid og tolmodighet, så blir det bra
BirgerCaC Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Kan du ikke bare gå med disse ripene da? Hvis du ikke skal selge telefonen så er det vell strengt talt ikke noe nødvendig å få skjult disse ripene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå