Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows høyreklikk klistrer seg til skjermen


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har et problem som jeg nesten ikke klarer å forklare med ord, derfor legger jeg ved et bilde slik at andre som kanskje har hatt slike problemer kan fortelle meg hvordan jeg fikser dette?

 

problem_3.jpg

 

Uansett. Dette startet for 3-4 uker siden da jeg merket at til forskjellige tider når jeg høyreklikket og rullegardinen kom opp ble endel av det igjen etter at jeg trykket på det. Som jeg kan huske tilbake var det ikke noe nytt programvare som ble installert denne dagen og alt annet fungerer som det skal. Dette kom altså helt tilfeldig.

 

Windows er oppdatert og alle drivere er intakte. Kan svært lite om innmat i PC, men vet iallefall at jeg har I7 3770 CPU @ 3.40 Ghz. Geforce skjermkort som er relativt sterkt og 8 gb ram.

 

Vil jo helst unngå å formatere PC, men må kanskje gjøre det om ikke noen av dere genier kjenner til dette fra før eller vet hvordan jeg kan løse det.

 

På forhånd; Takk!! :)

Endret av Alkathar
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror jeg fikk fikset dette via linken til Hårek. Takk! Skal se om det hjelper. Var vanskelig å finne, men tilslutt ordnet det seg - tror jeg. Prøv det selv ImBrakkie... Vet at din idé fungerer, men problemet er at dette skjer i ca 90 % av tilfellene jeg høyreklikker. Blir litt mange ganger å gjøre dette.. Orker ikke sånt...

 

Uansett, Takk foreløpig. Gir beskjed om det fungerte ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...