Gå til innhold

clan for eldre ? :)


Anbefalte innlegg

Finnes det noen claner for litt eldre folk.

Jeg er vel definert som Casual gamer med jobb hus kjærring og unger, så det blir ikke mye tid til spilling, men når man først får tid, er det nedtur å høre på gnålet til 10-15åringer som er høye på energidrikker og har alt å bevise. Derfor søker jeg etter en gruppe med folk som kom i puberteten i forrige århundre ;)

Ikke noe verdensmester i spillet, men pleier å holde meg på øvre del av scoreboard. .

Endret av DeathByDigital
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er 30++ selv.

Kan definere det på en anen måte. Jeg orker ikke et team fullt av "german angry kids" om du skjønner. . Finnes hyggelige reflekterte folk i alle aldre, men jeg ønsker et "miljø" med humor, en god miks av særiøsitet og taktikk og litt laid back. . Har som sagt unger selv så orker ikke barnehage i det øyeblikket jeg har litt spilletid ;)

Lenke til kommentar

Heisann:) ser at du ser etter en hyggelig clan som er for godt voksene folk med humør;)

Da kan du sjekke ut 4Hz gaming!

 

Vi har 30 aktive medlemmer som er fra 22+ til 40+ Men det jo også andre som ha familie og tenke på eller studiere. spiller alt fra a til å for å si det sånn. Men hoved spillet blir nå BF 4.

Vi har tenkt å statse på live kamper osv. Men slapp av det er ikke et must om å være super aktiv og delta i dette, bare hvis man har lyst.

 

Vi driver heller ikke med barnehage, og vi ønsker å skape et godt miljø for alle sammen.

En annen ting å nevne et at vi er flikke til å få til treff med klanen. Veldig moro å se hvem man spiller med :)

Lenke til kommentar

hmm.. må prøve litt først... i går kveld var første gang jeg fikk tid til å sette meg ned å spille.

Ser at det er litt å sette seg inn i, og justere/konfigurere.

 

Jeg hørte aldri noen bruke VOIP i går, er det få som bruker dette?

Ha4 mye justering å gjøre med grafikk også, da mitt gode gamle 660ti likte bf 3 bedre...

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...