Gå til innhold

Bitter 64-åring saksøker spillselskap etter uhell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan er dette lattelig? Spiller Battlefield med en 60 åring flere ganger i uken...

Eg trur han meinte søksmålet var latterleg.

 

At eldre speler er berre flott. Dei fekk kanskje sansen for spel på eit tidleg stadie (80-åra), eller har interesse for PC og fann speling på den måten.

 

Andelen 30+ år som speler vil nok berre stige. Dei som spelte Nintendo, som unge på 80-talet, er i dag 30+ og mange lar ikkje alderen vere noko hindring.

Selv begynte jeg å spille på min Philips G7000 i 1983/84, hvilket betyr at jeg har vært en "gamer" i 30 av mine 33 leveår. Dette betyr at jeg glatt skal kunne fortsette i enda 30 år...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Riktignok er jeg bare 62, men du viser at du er en dust.

Ikke vær frekk, jeg sa ikke at 64 åringer som spiller spill er duster men spurte hvordan de kan ha interesse, alle de over 60 jeg har sett har absolutt null interesse for spill

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Mye du ikke vet med andre ord.

Jeg vet mye, vet også at folk over 60 vanligvis ikke spille spill, jeg kritiserer ikke dem, så typisk av dere brukere å dømme en kommentar uten å tenke over hva som ble sagt, jeg sa ikke at det er gale men spurte hvordan...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Samme som alle andre. De syns det er artig så de driver med det.

I framtiden kommer vell alle 60 åringer til å spille spill kan jeg tenke meg, skulle ønske alle nå over 60 likte spill, hadde vært kult:)

Til dere som har blitt fornærmet av kommentaren min, jeg mente at det var latterlig at hun anmeldte ikke at hun spilte, det med at hun spiller er jo bare kult:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Da får jeg bare beklage at jeg misforsto deg. Du utrykte deg noe uklart. Jeg for min del har drevet med data i 45 år nå og jeg kommer ikke til å slutte å spille selv om jeg har passert 62.

Spiller du bare data spill eller andre ting som sony og nintendo også?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...