Gå til innhold

Akvarium-kroken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FY F*** for en møkkajobb å silikonere opp.

Frister å kjøpe nytt i stedet for å silikonere.

 

Endte med å ta på silikonfjerner, venter på at det skal fungere nå, så må jeg vaske GODT med aceton, ha på ny, vente ett par dager på at det skal tørke.

så sjekke om det er vanntatt(gudene vet hvor jeg skal sjekke det, har ikke plass på badet og drenerer opp huset, så ute er uaktuellt).

Ett mildt estemat er neste helg, trodde det skulle være noen timers jobb over ett par dager, men neida, brukt alt for mange timer allerede og har så vidt i gang :(

Lenke til kommentar

Silikonert opp akvariet :)

 

Men, sitter å funderer på å bruke soil, ser de har 5kg sekker, men hvor mye er det egentlig?

Hvor stort akvarium holder det til?

Og, plantene mine vokser ganske bra nå, men kan vel bli bedre. Soil gjør vel også at akvariet blir mer stabilt?

 

http://webzoo.net/default.pl?showProduct=5798&pageId=930

 

Ellers har jeg bestillt 100 assosierte reker :p

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg og min kjære som for øyeblikket leier en leilighet der husdyr ikke er tillatt ønsker å starte opp et lite akvarie, men lurer på om fisk kategoriseres som husdyr eller ikke? De gjør jo ingen skade på leiligheta så jeg ser ikke noe problem med det men kunne gjerne tenke meg noen andres syn også...?

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

HeiHei! En god stund siden dere var aktive her, men tenkte å hive meg på :)

Har ikke akvarium selv, men har alltid vært veldig fascinert over fisker og sjøliv. Derfor har jeg veldig lyst å kjøpe meg akvarium, har den siste tiden lest meg masse opp på akvarium, og lignende.
Jeg kommer til å kjøpe meg et akvarium på rundt 100-200 liter tipper jeg, ettersom jeg ikke har tenkt å drive med noe dyrmisshandling av fisker. Hihi.

Har dere noen tips om hvilke fisker jeg kunne hatt, og hvilke fiskearter som går godt sammen. Og eventuelle andre dyr som kan leve i akvarium.
Tenker først og fremst å ha ferskvannsakvarium.

Blir nok dessværre å vente noen år med å faktisk skaffe meg et akvarium, ettersom jeg er student og må flytte om 2 år, og vet ikke om jeg kommer til å få lov å ta med meg akvariumet dit jeg flytter.

 

:)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...