Gå til innhold

[Løst] Microsoft Norge kundeservice har den blitt dårlige?


p@ge

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har problemer med å laste ned win8.1 ( gikk greit med en bærbare 32 bit ) men sliter med en stasjonære 64 bit.

jeg er nødt å ringe 23 500 500 men der kan man vente til man blir grønne.

 

før kunne man sende en mail eller bestille en oppdaterings disk ( service pack )

men dette kan man ikke lenger.

 

har en av dere noe forslag?

 

takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for svaret Thor, men nei ingen feilkode.

Store har ingen oppdatering, så enkelt er det!

Først må du sjekke at du har de siste oppdateringene installert fra Windows Update, så må du restarte PCen, gå inn på Windows Store, så skal Windows 8.1 oppdateringen være på "hjem skjermen" der. Trykk på den, så følg instruksene.

Lenke til kommentar

Først må du sjekke at du har de siste oppdateringene installert fra Windows Update, så må du restarte PCen, gå inn på Windows Store, så skal Windows 8.1 oppdateringen være på "hjem skjermen" der. Trykk på den, så følg instruksene.

Hei Merko, takk for svaret men alt dette har jeg gjort uten resultat!

Lenke til kommentar

Edit. Kanskje ikke så relevant likevel.

 

Jeg vet ingen ting om stasjonæren din annet enn at det er en 64 bit.

 

Forumbrukeren Zisum hadde et lignende problem men som ble løst med nye skjermdrivere. Riktig nok Intel sin, men om du har en Intel CPU, og har installert intergrert skjermdriver kan denne være årsaken. Ellers råder jeg deg til å oppdatere alle eldre drivere og prøve på nytt.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1545114

Endret av Thor.
Lenke til kommentar

Kan være noe programvare eller drivere som gjør slik at du ikke får oppgradert, men vanskelig å vite hva.

Har du tilgang på en annen pc, så kan du jo laste ned .iso filen og gjøre en clean install. Det er jo alltid det beste uansett.

Hei, nå startet jeg pc'en etter har slått av alle programmer og da kom "Store" opp med en del av aps men ikke win8.1, merkelig!

jeg mistenker at cyber ghost vpn er årsaken

Lenke til kommentar

Hei, nå startet jeg pc'en etter har slått av alle programmer og da kom "Store" opp med en del av aps men ikke win8.1, merkelig!

jeg mistenker at cyber ghost vpn er årsaken

Myhken, du er kongen, nå holder jeg å laste ned 8.1 etter å slått av alle oppstart programmer.

takk skal du ha

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...