Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Southampton


Latias

Anbefalte innlegg

Med den logikken så kan man telle det som mål selv om ballen blir reddet på strek. Er en grunn til at det er tegnet opp streker på samme måte som at hvis dommeren hundre prosent ser at en spiller står med tuppen av skoen i offside så skal det blåses. Også noe som heter at tvilen skal komme spilleren til gode.

 

Har du sett noen bilder ingen andre har sett om at ballen er utenfor det oppmerkede område når han slår corneren? Hvis ikke skal vel tvilen komme spilleren tilgode?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vel alltid ment at han tilsynelatende flyttet ballen foran etter at dommeren hadde gjort en sjekk om at den var innenfor. Da var det jo tvil om at ballen var inne og dommeren hadde hatt mulighet til å sjekke på nytt, men linjemannen på den andre siden var vel opptatt med andre ting...

 

Til å ikke være fotballsupporter engasjerte du deg ganske mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er riktig at det er mange som har slitt mot dem. Ifjor tok de en 2-måls ledelse hvis jeg ikke husker feil, som vi snudde til 3-2. Var jo derfor jeg mente at det kunne bli den tøffeste kampen til nå.

 

Men jeg er helt overbevist over at det endte 1-1 pga de drittbyttene. Nani var veldig god og burde ha fått spilt hele kampen. Fellaini var helt ræva så et bytte var greit, men med Welbeck?! Så var det Smalling med Rooney da...noe av det dummeste jeg har sett.

 

Kan ikke huske sist Welbeck presterte. Giggs må legge opp før de begynner å planlegge begravelsen hans. Selv hvor elendig de gjør det gir han aldri sjansen til Zaha. Gir faen i hva han gjorde med dattera. Det har egentlig ikke han noe med.

Så var det jo Kagawa som sikkert føler seg fengslet. #FreeShinji

 

Problemet er som nevnt at han gjør omtrent de samme byttene hver jævla gang uten det hjelper en dritt, men lar ikke de andre få sjansen. Var Kagawa god nok for Dortmund så er han ihvertfall god nok for United.

Forstår ikke hvordan han tenker...

 

Jeg er positiv til at han skal få lenger tid, men de åpenbare feilene han gjør hver jævla kamp burde det bli slutt på.

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...