Gå til innhold

LG G2 erfaringer og meninger!


Anbefalte innlegg

Har bestilt G2 og får den forhåpentligvis på mandag. Har hørt at skjellet LG har lagt oppå Android er helt krise, stemmer det?

 

Er det i så fall CyagenMod jeg bør satse på?

 

Hva kommer du fra? Jeg kom fra Samsung sitt TW, såvidt være borti sony, men LG sitt skjell er det jeg definitivt har likt best. MYE penere enn TW etter min mening. :) Har ikke byttet ROM og har heller ingen planer om det så lenge det funker fint. Valgte ny launcher bare, men bytter litt mellom. Ryktes at MIUI er på god vei da...... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Har bestilt G2 og får den forhåpentligvis på mandag. Har hørt at skjellet LG har lagt oppå Android er helt krise, stemmer det?

 

Er det i så fall CyagenMod jeg bør satse på?

Hvor har du bestilt din?

Vurderer sterkt G2 da jeg vel egentlig har sluttet å vurdere Nexus 5 pga batterilevetid og dårlig kamera. Jeg er stor fan av CM, har brukt CM 11 nightlies på min Galaxy SII i en måned snart.

 

Bestilte min på Lefdal.com. Man kan visstnok få 32 GB til 3490 hos Netcom, men jeg forsto ikke helt hvordan. Tror Lefdal var like billig som alt annet, så er det ganske ok å ha mulighet til å gå til en fysisk butikk dersom noe er galt.

 

 

Har bestilt G2 og får den forhåpentligvis på mandag. Har hørt at skjellet LG har lagt oppå Android er helt krise, stemmer det?

 

Er det i så fall CyagenMod jeg bør satse på?

 

Hva kommer du fra? Jeg kom fra Samsung sitt TW, såvidt være borti sony, men LG sitt skjell er det jeg definitivt har likt best. MYE penere enn TW etter min mening. :) Har ikke byttet ROM og har heller ingen planer om det så lenge det funker fint. Valgte ny launcher bare, men bytter litt mellom. Ryktes at MIUI er på god vei da...... ;)

 

Galaxy Note, så har vent meg til touchwiz. Hvilken launcher er det du bruker da? Nova?

Lenke til kommentar

Galaxy Note, så har vent meg til touchwiz. Hvilken launcher er det du bruker da? Nova?

 

 

Nova stort sett ja. Har alltid vaklet litt mellom nova, apex og stock. :) Nå i det siste har jeg oppdaget Buzz også, veldig fin for inspirasjon, siden man kan legge ut komplette hjemmeskjermer med widgets som andre kan laste direkte ned og fikle med seg.

Lenke til kommentar

Så forresten nå at LG G2 har mikrosim, mens Galaxy Note som jeg har nå har minisim. Vil det si at jeg må bestille et nytt simkort?

Ja, eller klippe til, hvis det går. De fleste nyere telefoner har mikrosim, noen tilogmed også nanosim. Jeg har ikke hørt om noen telefoner unntatt de med kanpper som har vanlig minisim det siste året. :)

Lenke til kommentar

Jeg har selv kjøpt min G2 fra Korea og syntes den er knall.. 2610mAh x 2 Batterier + microSD var ett must for meg ettersom jeg trenger mye plass. Ganske bra telefon og har ikke så mye imot LG sitt skjell som jeg har med TW.

Hvordan et batteritiden mtp. mindre batteri?

Lenke til kommentar

mobilen kommer med 2 stk batterier + egen lader til batteriene når de ikke ligger i mobilen slik at man kan lade begge. Jeg tar med det ekstra i tilfellet jeg skulle gå tom for strøm, men det har ennå ikke skjedd at jeg har gått helt tom under en dag med fullt bruk av mobilen.

Endret av xPhoenix
Lenke til kommentar

Gikk over til nova launcher jeg også etter at noen her skrev om den. Er veldig fornøyd så langt. Batteritiden virker å være bedre pluss at jeg synes det hele føles litt mer smooth.

Hva bruker mest batteri hos dere? Hos meg er det android system og android OS som regjerer. Er dette normalt?

Lenke til kommentar

Gikk over til nova launcher jeg også etter at noen her skrev om den. Er veldig fornøyd så langt. Batteritiden virker å være bedre pluss at jeg synes det hele føles litt mer smooth.

Hva bruker mest batteri hos dere? Hos meg er det android system og android OS som regjerer. Er dette normalt?

 

Dette lurer jeg litt på også.. De første to dagene var det skjermen (MYE fikling med ny mobil ;) ), men så gikk det over til Android system. Kan det være at G2 er så god på batteritid og strøm til skjermen, at den derfor faller lenger ned på listen? På tidligere mobiler har det ihvertfall vært et lite varsku om ikke skjermen lå øverst på strømbruk.

Lenke til kommentar

Bestiller meg LG G2 i dag :D Nokre tips til bra deksel og skjermbeskytter? Må vere god beskyttelse, men samtidig litt slim og ikkje stygg ;)

 

Lg G2 AT&T og LG G2 T-mobile&sprint? Kva er det som selgast i Noreg?

 

Forresten noken meining om eg burde bestille hos CDON eler hos NetOnNet? (Har ikkje tenkt å betale ekstra for å få den fort!)

Lenke til kommentar

Bestiller meg LG G2 i dag :D Nokre tips til bra deksel og skjermbeskytter? Må vere god beskyttelse, men samtidig litt slim og ikkje stygg ;)

 

Lg G2 AT&T og LG G2 T-mobile&sprint? Kva er det som selgast i Noreg?

 

Forresten noken meining om eg burde bestille hos CDON eler hos NetOnNet? (Har ikkje tenkt å betale ekstra for å få den fort!)

 

Du bør sjekke prisguide.no for den beste prisen! LG G2 som selges i norge er den internasjonale versjonen, ikke de som du nevner på innlegget.

Lenke til kommentar

 

Bestiller meg LG G2 i dag :D Nokre tips til bra deksel og skjermbeskytter? Må vere god beskyttelse, men samtidig litt slim og ikkje stygg ;)

 

Lg G2 AT&T og LG G2 T-mobile&sprint? Kva er det som selgast i Noreg?

 

Forresten noken meining om eg burde bestille hos CDON eler hos NetOnNet? (Har ikkje tenkt å betale ekstra for å få den fort!)

 

Du bør sjekke prisguide.no for den beste prisen! LG G2 som selges i norge er den internasjonale versjonen, ikke de som du nevner på innlegget.

 

http://www.amazon.com/gp/product/B00FAXXV62/ref=ox_sc_act_image_5?ie=UTF8&psc=1&smid=A1RTEWDLSWDFRY

Så kva versjonar av denna skal eg bestille?

Lenke til kommentar

Når du ser etter deksel bør du se etter D802 International, da vet du at de er laget for den utgaven du får. Det er noen av carrier-versjonene som også vil passe, men usikker på hvilke, beste er å holde seg til D802 International.

Lenke til kommentar

I det eg skulle bestille, så kom det opp at diverse ikkje kunne leverast til adressa mi -.-

 

Nokre tips om ein plass eg kan bestille eit bra deksel? Tenkte på [Diztronic Matte Back Black TPU Case] og ein bra skjermbeskytter til ein hyggelig pris? :)

 

Bestiller alt sånt via Ebay jeg. Søkte etter det for deg nå, men diztronic fant jeg bare til verizon osv. Er massevis av fine case der, så du burde vel finne noe du liker. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...