Gå til innhold

HTC One Max er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har heller ikke hørt om så fryktelig mange som sliter med fingeravtrykkleseren på iPhone 5S? At en person med tid, kunnskap og utstyr kan omgå den har jeg fått med meg men det er da ikke det samme som at folk sliter med å få den til å fungere? Alle tester jeg har lest av HTC One Max har klagd over at fingeravtrykkleseren er plassert på et upraktisk sted og fungerer temmelig dårlig, ingen tester av iPhone 5S har jeg sett nevne det samme.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

HTC One Max har i flere måneder hatt fingeravtrykklesere på seg (lekasjene) og uansett var Motorola Atrix 4G før den.

 

 

HTC One Max har i flere måneder hatt fingeravtrykklesere på seg (lekasjene) og uansett var Motorola Atrix 4G før den.

Kan ikke akkurat si at det var helt tilfeldig at One Max hadde det heller da....

Lenke til kommentar

 

 

Kan ikke akkurat si at det var helt tilfeldig at One Max hadde det heller da....

Du skal ikke se bort i fra at det er valgt fordi Apple valgte å ha det på sin Iphone, men jeg ser virkelig ikke noe problem i dette. Når noen produsenter kommer med noe nytt som funker bra så vil jo de andre naturligvis også implementere dette i sine modeller. Det eneste som er litt håpløst her er spesielt Apple sine korstog (det er for øvrig flere som har kastet seg på den bølgen så de er ikke alene) hvor de hevder at de har enerett på alle teknologier, selv om de i henter ideer fra andre produsenter på akkurat samme måte. Det er for øvrig en diskusjon for en annen gang.

 

Uansett så er det jo nettopp dette med at alle produsentene lærer av hverandre som fører markedet fremover. Om dette ikke hadde blitt gjort så hadde vi nok fortsatt hatt telefoner med et telefonrør og batterier på størrelse med en koffert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...