Gå til innhold

Hvorfor skal vil hjelpe Arfan Bhatti?


Anbefalte innlegg

Hvorfor skal vil hjelpe Arfan Bhatti?

 

Burde vi heller ikke TAKKE! pakistanske myndigheter for at de gjorde noe som norske myndigheter IKKE mannet å gøre!

Nemlig å få den mannen i bur. Han er jo den værste kriminellen!

Ikke nok med at rettsvesentet i norge ikke greide å få lås inne den mannen, men nå skal vi på toppen av det hele bruke våre skattepenger til å få han FRI?!

 

Jeg gir meg ende over.. :nei:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Han er jo den værste kriminellen!

 

 

Jeg er ikke noen stor fan av Arfan Bhatti, men fyren er faktisk ikke tiltalt for annet enn et drap for 15 år siden, "psykisk medvirkning" til skadeverk og trusler mot en journalist. Knapt kvalifiserende til tittelen "den værste kriminellen". Det eneste han gjør er å ytre seg, og det var da lov sist jeg sjekket. Men ytringsfrihet gjelder kanskje bare når det er alle de andre som blir forbanna?

 

Finner forøvrig ingen saker som tilsier at Norge skal betale for å hjelpe Bhatti ut av fengsel hos verken VG, Dagbladet eller Aftenposten. Det eneste jeg finner er en sak om en Frp-er som klager over akkurat det samme som TS, også her uten kilder.

 

Forøvrig synes jeg det er helt greit at den norske stat bistår norske statsborgere i utlandet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Jeg er ikke noen stor fan av Arfan Bhatti, men fyren er faktisk ikke tiltalt for annet enn et drap for 15 år siden, "psykisk medvirkning" til skadeverk og trusler mot en journalist. Knapt kvalifiserende til tittelen "den værste kriminellen". Det eneste han gjør er å ytre seg, og det var da lov sist jeg sjekket. Men ytringsfrihet gjelder kanskje bare når det er alle de andre som blir forbanna?

 

Finner forøvrig ingen saker som tilsier at Norge skal betale for å hjelpe Bhatti ut av fengsel hos verken VG, Dagbladet eller Aftenposten. Det eneste jeg finner er en sak om en Frp-er som klager over akkurat det samme som TS, også her uten kilder.

 

Forøvrig synes jeg det er helt greit at den norske stat bistår norske statsborgere i utlandet.

I prinsippet enig, men vil bare nevne at Arfan også har en karrière bak seg som fryktet torpedo.

 

Han er ingen pusekatt.

Lenke til kommentar

Hvorfor skal vil hjelpe Arfan Bhatti?

 

Burde vi heller ikke TAKKE! pakistanske myndigheter for at de gjorde noe som norske myndigheter IKKE mannet å gøre!

Nemlig å få den mannen i bur. Han er jo den værste kriminellen!

Ikke nok med at rettsvesentet i norge ikke greide å få lås inne den mannen, men nå skal vi på toppen av det hele bruke våre skattepenger til å få han FRI?!

 

Jeg gir meg ende over.. :nei:

 

 

Han sitter ikke i fengsel i Norge fordi han ikke er dømt for noe her som kvalifiserer for det etter norske lover. Vil du ha pakistanske lover i Norge? Pakistansk rettssystem og "rettssikkerhet"?

 

Bhatti har fått diagnosen dyssosial personlighetsforstyrrelse: "Han lærer ikke av straff, han utviser grov likegyldighet overfor andres følelser og har manglende empati", skrev de sakkyndige i sin rapport. Likevel nyter han godt av rettssikkerheten i Norge som andre, lovlydige borgere. Hvis du synes det er borti natta, da er det noe vesentlig du ikke har forstått. Hva skal vi med rettssikkerhet om den bare gjelder inntil vi gjør noe galt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hvorfor skal vil hjelpe Arfan Bhatti?

 

Burde vi heller ikke TAKKE! pakistanske myndigheter for at de gjorde noe som norske myndigheter IKKE mannet å gøre!

Nemlig å få den mannen i bur. Han er jo den værste kriminellen!

Ikke nok med at rettsvesentet i norge ikke greide å få lås inne den mannen, men nå skal vi på toppen av det hele bruke våre skattepenger til å få han FRI?!

 

Jeg gir meg ende over.. :nei:

 

 

Jeg misliker fyren sterkt selv, men en må huske på at den Norske stat er pliktig å hjelpe norske statsborgere, så uansett hva du og jeg mener om saken, har han etter norsk lov rett på bistand. Men vi vet at han ikke vil ta imot hjelp grunnet han mener den Norske stat er "vantro".

 

Fyren er jo splitter pine gal. Han har ikke de samme idealene som en vanlig muslim har, og han er definitivt ikke en muslim, da han begår så mye som jævelskap som ville få selv han under begrepet "vantro".

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Han har endelig kommet til sitt drømmesamfunn. Case closed.

 

Norge er et drømmesamfunn fordi her forsøker vi å hjelpe også de som ikke vet sitte eget beste.

 

Spørsmålet er hvor lenge vårt samfunn vil bestå i sin idyll. Mye tyder på at det er en genetisk komponent som gjør etniske nordmenn så vennlig innstilt til andre. Det vil bety at fullgod integrering dessverre ikke er mulig.

 

Ut fra din unorske holdning tipper jeg du selv har et betydelig innslag av utenlandsk blod i årene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Han har endelig kommet til sitt drømmesamfunn. Case closed.

 

Nå har det seg slik at Pakistan er et demokrati, noe han, og hans meningsfeller mener er for de vantroe. Dersom du har følgt med i nyhetsbildet de siste årene har du kanskje sett at det begås veldig mange terrorattentat mot akkurat Pakistan, så det stemmer ikke at det er hans drømmesamfunn, da må du nok se mot Saudi-Arabia, og Qatar, da de er "sharia" styrt.

 

Det morsomme med Saudi-Arabia er jo at innbyggerne ikke har rettigheter, de har ikke rett på en eneste ting.

Lenke til kommentar

Spørsmålet er hvor lenge vårt samfunn vil bestå i sin idyll. Mye tyder på at det er en genetisk komponent som gjør etniske nordmenn så vennlig innstilt til andre. Det vil bety at fullgod integrering dessverre ikke er mulig.

 

Ut fra din unorske holdning tipper jeg du selv har et betydelig innslag av utenlandsk blod i årene.

For en idiotisk ting å si. Skulle gjerne sett dette "mye" som tyder på det. Kilder?

 

 

For øvrig er Arfan Bhatti en psykopat Norge gjerne kunne klart seg uten på lik linje med ABB. Men jeg er fortsatt enig i at den norske stat gjør helt rett i å hjelpe alle norsk statsborgere uansett hva de selv mener.

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Nei. Ingen steder som eksisterer per dags dato er et drømmesamfunn for Bhatti, inkludert Pakistan. De har jo tross alt fengslet han, har de ikke?

Det anser jeg ikke som et stort problem. Bhatti ville vel i sine drømmestater blitt henrettet for mye av dritten han har drevet med oppigjennom. Drømmen hans er jo endog å ikke få lov til å uttale seg, eller bli hengt for uttalelser, så jeg ser ikke det å fengsles som noe negativt for svinet. Selv om det er bortkastede penger. Gi han en billett til Syria så kan Bashars soldater skyte ham, evt opprørene gasse ham.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Bhatti ble nektet innreise til Tyrkia!

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Bhatti-stoppet-pa-grensen-til-Tyrkia-8077828.html

 

1. Bhatti drar på ferie i Tyrkia

2. Bhatti reiser over grensen til Tyrkia

3. Bhatti verver seg inn i den islamske stat

 

Jeg synes ikke dette er noe negativt i det hele tatt. Hvis Bhatti ønsker å dø for den islamske stat må han få lov til det.

La Bhatti bli med i den islamske stat og la han dø der nede. Ingenting galt med dette. Synes det er bare positivt for Norge at nasjonen Norge klarer å bli kvitt jihadister som ønsker krig.Bhatti er en større trussel for Norge når han nektes innreise til Tyrkia. Det vil styrke hatet hans mot den norske nasjonen.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...