Gå til innhold

Kamptråd: Sunderland - Manchester United

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg hatt teknikk bedre enn en lyktestolpe kunne jeg gått rett inn på laget i dag, for angrepsbevegelsen fremover er sjokkerende dårlig. Gir kun Januzaj godkjent i 1.omg, resten er under til langt under pari.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det kun Januzaj som klarer å ta ned en ball på dette laget her? Nani legger ned relativt vanskelige baller lett, men når han får lette baller så er jo touchet helt ræva. Huff. Men fortsetter det slikt så kommer hvertfall United til å gålle.

Skrevet

Så, så - litt motgang må alle dere bandwagoners tåle. Kan ikke vinne hvert år.

Aah, elsker når supportere fra andre lager prøver å fyre opp under, finnes ikke noe bedre :)

Skrevet

Huffda Moysern, nå strør du greit!

Belgieren ser så jævlig bra ut, eneste positive denne sesongen.

Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne..

Etter 230år bak oss? Vel undt så lenge det varer, litt av greia med å være "rivaler" dette. Banter på jobben osv. Blitt så gammal og trist at jeg gir faen.

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Hva spiller vi?

Bitre.

Litt "overraskende" at enkelte Liverpool-fans er mer aktive i våre kamptråder enn i deres egne..

Når det er Liverpool-kamp prøver jeg å fokusere mest på selve kampen, ikke forumet.

Skrevet

Hver sin glede.. :)

PS: du er fæl til å redigere innleggene dine..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...