Gå til innhold

Her er driveren du må ha for Battlefield 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at catalyst beta 13.10 Versjon 2 har kommet, skal visst gjøre bf4 veldig smooth i følge noen brukere på guru3d. Dog testet med 7970 crossfire.

 

Skal så teste spillet når jeg kommer hjem fra jobb, regner med det krever mer en del mer enn bf3. Er det støtte for SSAA i spillet? Det savnet jeg i BF3.

Lenke til kommentar

Testa beta med disse driverene. Fungerer med 1 skjerm, men ikke når jeg bruker eyefinity. Da kommer det opp en directx feilmeldig. Virker som att den tror jeg har skjermkort med for lite minne eller noe alla det.

 

Får teste en setting til med 1 skjerm i landscape da. Om grafikken er bedre. Testa bale i portrade mode side jeg har eyefinity i den modusen. Spiller med 3x7970 for å sjekke cfx ryktene

Lenke til kommentar

Hæ, det betyr jo ikke no. Er jo bare å laste ned driverene der du får tak i dem det,

Eller er du av den typen så må laste ned fra produsenten av ditt skjermkort?

 

Fungerer med en skjerm vertfall, desverre får man ikke opp bruk fps osv i msi afterburner.

Kanskje jeg skal kjøre spillet på en skjerm så sjekke i AB hvor mange å hvor mye av cpu som blir brukt.

 

Men spillet virker ikke så forskjelligt fra BF3. Synnst ikke grafikk er så forskjellig, men dem har laget det så du må passe deg fra øvre deler av byggninger. Det var litt kult å gå opp i heis å på tak.

Lenke til kommentar

gtx760 alltid over 60fps alt maxet? meg langt oppi ....!!! Driveren til nvidia er halvferdig, sørg for å ikke kjør clocks via afterburner å lignende når du installerer den, heller ikke tweake globalinnstillinger via Inspector. Å innstaller me full reset checkboksen huka av. Kjører 2 stk gtx680 2GB. Får grei fps men maxser Vram å da oppstår store hickups å lagg! i 2560*1440 å jeg kjøre medium/low på alt for å holde meg unna 2GB, i 1920*1080 kan jeg heller ikke maxe det uten å treffe Vram taket. Spesielt AA og Post AA stjeler myye Vram. last ned msi afterburner, å kjør grafene always on topp å still ned til du ikke fyller over Vram hvis du sliter med store lagg/hickups.

Lenke til kommentar

Hæ, det betyr jo ikke no. Er jo bare å laste ned driverene der du får tak i dem det,

Eller er du av den typen så må laste ned fra produsenten av ditt skjermkort?

 

Fungerer med en skjerm vertfall, desverre får man ikke opp bruk fps osv i msi afterburner.

Kanskje jeg skal kjøre spillet på en skjerm så sjekke i AB hvor mange å hvor mye av cpu som blir brukt.

 

Men spillet virker ikke så forskjelligt fra BF3. Synnst ikke grafikk er så forskjellig, men dem har laget det så du må passe deg fra øvre deler av byggninger. Det var litt kult å gå opp i heis å på tak.

jeg har en gaming-laptop, laster jeg ned ifra nvidia sin side kommer det opp at jeg må laste ned ifra msi :hrm: hva er poenget med å kunne laste dem ned ifra nvidia da? :hmm:

 

Edit: plutselig kunne jeg laste dem ned fra nvidia uten problemer :hmm: merkelig

Endret av 1BlueAnd1White
Lenke til kommentar

Testet spillet på gammel driver først, det fungerte perfekt, oppdaterted og spillet ble uspillelig i går. Rakke ikke å test noe, da det ble litt sent.

Kjører dette oppsettet:

Monitor - DELL U2711 ULTRASHARP 27" (2560x1440)

Graphicscard - 2 x ASUS GeForce GTX TITAN 6GB PhysX CUDA

Mainboard - ASUS RAMPAGE IV EXTREME, Socket-2011

CPU - Intel Core i7-3970X Extreme

CPU cooler - NZXT Kraken X60 All-in-One 280mm

Harddrive 1 - 2 x Intel® 335 SSD 240GB 2.5" SATA3.0 w/kit 20nm, RAID 0

Harddrive 2 - 2 x Western Digital VelociRaptor® 600GB RAID 0

Harddrive 3 - 2 x Seagate Barracuda XT 7200.12 2TB

Memory - Corsair Dominator Platinum DDR3 32GB 1866MHz

Powersupply - Corsair AX 1200i, 1200W PSU, Modular

Mouse - Razer Mamba 4G Wireless Gaming Mouse

Micepad - Razer Goliathus Alpha mouse pad - Speed

Keyboard - Mad Catz S.T.R.I.K.E.7 keyboard - Nordic

Tower - Cooler Master Cosmos II Ultra Tower

Sound - Logitech Z-906 5.1 THX, DTS and Beyerdynamic DT770 Pro Limited Edition

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte diverse oppgraderinger (gtx 770/4770k/nytt hovedkort/mer minne) for to uker siden, for å være "klar" til betaen:) Dessverre virket ikke hovedkortet. så nå venter jeg på tiende dagen på at komplett skal sende nytt til meg. Jeg har ikke hatt annet enn gode erfaringer med komplett før, men et doa produkt burde de kunne swappe relativt mye hurtigere. Krysser fingrer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...