Gå til innhold

Den store Grand Theft Auto Online tråden.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå blir det en liten pause på meg fra GTA. Etter 2 glass Cola over Xboxen det siste året bestemte den seg for å ripe opp hele disken i dag. Da slo eg til Xbox med knyteneven før den gikk i gulvet.

Skrevet

Enten så har han ikke skiftet session etter han ble bad sport, eller så har han ikke tatt av seg hatten etter å ha "sonet" ferdig.

Skrevet

Noen som har en tailgater? Standardbilen til Michael... hadde blitt veldig glad om noen vil dupe en til meg! Har sultan rs og rat loader selv om noen vil ha.. ps3, stilars :)

Skrevet

Enten så har han ikke skiftet session etter han ble bad sport, eller så har han ikke tatt av seg hatten etter å ha "sonet" ferdig.

Oki. :) Det så hvertfall rimlig teit ut med hatt. :p

Skrevet

Ok: Concrete og Canyon er forferdelig elendige brett, og at Concrete er såpass populært er absurd. Hadde vært et ok brett med max 8 spillere. Spesielt ift ffa.

Herre nedgrevde julegud for noe møkk.

In other news; har snart penger til superbilen min. Bare 150k-ish igjen. Yay!

Skrevet

Pengene kommer vel i løpet av uken, sier de nå. Hadde vært greit om de kom, hadde fått meg over toppen til å få råd til bilen min =)

Skrevet
As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below:

Built in measures to prevent users from losing their progress when there is a cloud outage

Built in a number of measures to protect players’ cash balances even if there are network problems

Fixed an issue where on rare occasions during network problems the player could lose their Online vehicle or mods after exiting GTA Online

Skrevet
As mentioned previously, this update addresses some residual issues where occasionally people's vehicles or vehicle modifications were disappearing due to a cloud save failure - as well as the other fixes mentioned below osv osv osv.....

Takker og bukker. :)

Skrevet (endret)

Helvete!
Er det ingen som klarer å kjøre normalt og ikke gjøre absolutt alt for å ødelegge løpet for andre i races...?

Pokker, så utrolig irriterende! >.<

Endret av Kverulantus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...