Gå til innhold

GTA V - Jetpack Hunt, og andre Easter Eggs!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du nevner denne ufoen som er i luften. Er det denne Rockstar refererer til når de har skrevet ''Come back when your story is complete''?

Dette er helt på toppen av det høyeste fjellet hvor du kan sitte på med denne heisen. Det er visstnok en rødt ''innrisning' under noen kikkerter man kan se utover med.

 

Rundt 2 min inn i videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=rWuTcGWpuo8

Lenke til kommentar

Du nevner denne ufoen som er i luften. Er det denne Rockstar refererer til når de har skrevet ''Come back when your story is complete''?

Dette er helt på toppen av det høyeste fjellet hvor du kan sitte på med denne heisen. Det er visstnok en rødt ''innrisning' under noen kikkerter man kan se utover med.

 

Rundt 2 min inn i videoen.

http://www.youtube.com/watch?v=rWuTcGWpuo8

 

Jepp det er det!

"Come Back when your story is complete" står bake på platformen på toppen av Mount Chilaed. Det kan være litt vanskelig å se, men zoomer du inn med en rifle vil du se det. Under platformen er det og en tegning av en rød UFO.

 

Jeg kan desverre ikke se filmer på youtube nå, da jeg er på havet med alt for dårlig internett.

Lenke til kommentar

Genialt arbeid du har lagt ut her! :) Jeg fant bare et par skriveleifer mens jeg leste igjennom, no harm given ;)

 

- Folk har prøvd å kjøre Space Dockeren (som Franklin Trevor(?) får etter å ha samlet alle 50 UFO-delene for Omega)

 

 

Mysteriet om the Infinite 8 - Killer

Det er ikke bekreftet at dette har NOE med jetpack-jakten å gjøre, men likevel.. Dette eraster easter Egget

Merle blir så sendt til fengsel, og man regner emd med at man ikke skal høre noe mer.

 

Og så må jeg komme med noen av mine mindrevitende kommentarer, hehe ;)

Vi alle vet jo at det er 3 symboler på veggen i på Mt. Chilaed, men har det blitt funnet en "riktig" måte å tolke denne på? Vi har jo ufoen, "the cracked egg" og mannen med jetpack. Kan vi i det hele tatt si vi har funnet en av disse enda?

UFO-en f.eks, er dette en UFO vi kan kjøre i, eller kanskje det bare er en av de som er funnnet? Kan man sammenligne ufoen på tegningen med den på Mt. Chilaed siden den har samme design?

"the cracked egg" kan det være easter egget du finner med Maze bank, eller kan det være den store summen med penger som du snakket om? ( Har i det hele tatt noen noen spor på at det kan være det, eller er det bare formeninger?)

Jetpacken er da det eneste bildet som står igjen, og det er vell her vi faktisk ikke har noen info what so ever?

Og noe vi heller ikke vet helt, er om det bildet har noen ting å si i det hele tatt :p Jeg har sett folk mappe den til å matche de forskjellige x-ene osv, men det har vell ikke ført til noe resultat..

Jeg har jo lyst til at dette bildet skal ha en stor betydning for "The jetpack hunt" Men letingen har nå foregått i en uke på spreng, og egentlig så ser det ut som denne saken ble stuck for 3-4 dager siden..

Det jeg helt innerst inne tror er at dette easter egget vil bli oppdatert i en kommende patch.. Uansett om jeg håper at det er såppas gjemt at det kreves mange ukers til med leting :p

Så må det sies at jeg forventer ikke dere skal svare på alle mine spørsmål, det er noenlunde retoriske spørsmål der jeg bare deler mine meninger og spørsmål med dere, sånn at dere kanskje også kan få litt andre syn på denne saken ;)

Så Infinity 8, dette er en sak jeg var ganske lite bevistt over før jeg leste denne tråden, så takk for at du delte den med meg, skulle ønske jeg kune vært med å funnet ut av det selv i spillet :p

Infinity 8 saken er jo allerede komplett og løst, så det er jo ikke akkurat så mye mer å finne her, men.. Siden Infinity 8 saken utspiller seg før historien, og det samme gjør GTAO, kanskje, bare kanskje.. At Vi får gjøre oppdrag med maniacen Merle, hvor fett hadde ikke det vært :p Og dette ser jeg ikke bort ifra heller, i og med at RG er konge på akkurat dette! Og i løpet av 600 online missions og updates som kommer i fremtiden, så kommer vi nok til å få mye mer oppklaring på både "The jetpack hunt" og Infinity 8 saken! :)

Takk for meg, nå må fingrene mine hvile, beklager alle skriveleifer i dette innlegget, dersom jeg skrev rimelig hastet :p

-Sander

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fjellet heter Mount Chiliad...

 

Ja vist faen! :p

Skal få rettet dette inn når jeg får bedre tid...

 

Haha beklager det, vet ikke hva som har fått meg til å skrive Chilaed :p

 

Skal prøve å kommentere innlegget ditt når jeg har bedre tid. Er en hel del informansjon jeg må gjennomgå først, for å skille ut de 7000 postene som IKKE er av interesse! :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er også interessant at satelittene i Sandy Shores har samme kraftfelt på antennene som UFO'ene har. Det er også ved et visst tidspunkt (mandager 10.30 am hvis jeg ikke tar feil) at flere forskere beskyttet av et FIB-team går rundt der og "undersøker" dem. Alle peker samme vei utenom én, som er snudd og peker mot Fort Zancudo ufoen.

 

Det er en stige som leder ut til tuppen på den øverste stangen som holder antennen fast, har forsøkt flere ganger å komme meg opp på den uten hell.

 

Synes at akkurat det skal utforskes litt mer av de med 100%.

Lenke til kommentar

Er også interessant at satelittene i Sandy Shores har samme kraftfelt på antennene som UFO'ene har. Det er også ved et visst tidspunkt (mandager 10.30 am hvis jeg ikke tar feil) at flere forskere beskyttet av et FIB-team går rundt der og "undersøker" dem. Alle peker samme vei utenom én, som er snudd og peker mot Fort Zancudo ufoen.

 

Det er en stige som leder ut til tuppen på den øverste stangen som holder antennen fast, har forsøkt flere ganger å komme meg opp på den uten hell.

 

Synes at akkurat det skal utforskes litt mer av de med 100%.

 

Er atm på 98,2 % gjennomført gameplay, så har litt igjen før jeg kan begynne å sjekke ting selv ;)

Lenke til kommentar

Stilig tråd! Har tenkt mye på det etter jeg leste om Infinity 8 for noen dager siden på et annet forum.

 

Her er noe jeg har funnet ut:

 

 

- Dersom du går inn i den campen der du utleverer personer du skal hjelpe med Trevor, er det et hus med masse symboler/tegn og skrift på jeg ikke helt klarer å tyde. Menneskene i campen har også noen rare tilrop, blant annet hvor mye de hater "the government" o.l når jeg skyter på de.

 

- Zancudo som i Fort Zancudo betyr (fra spansk) at det du går igjennom "gjør motstand" eller hindrer deg i å gå (feks når du går i gjørme). Føler at dette forsterker at Fort Zancudo er en viktig brikke i puslespillet og at det er vanskelig å oppnå hva det nå enn det er du skal gjøre...

 

- Når du står i den campen jeg skrev om tidligere og ser opp mot fjellet som har en antenne på seg (ikke mount chiliad/like ved siden av) likner det veldig på den tegningen som er på toppen av Mount Chiliad inne i kabelvognhuset. Dersom du ser fjellet fra en annen vinkel linjer antenna opp med "the all seeing eye" på tegningen.

 

- På fjellet campen er oppå er det flere tegn/symboler lik de som er på den ene hytta/huset, sammen med et tent bål.

 

- Nær toppen av kartet på høyre side (like ved vannet) står det et spøkelse om natten. Går du bort til spøkelset forsvinner det, men det er store blodflekker der. Jeg tenker kanskje at det har noe med letter scrapsa og Leonara Johnson å gjøre.

 

- Like ved der Trevor bor er det en slags hippiecamp med masse alien-tegninger o.l

 

- Dersom du flyr under den røde/blinkende ufoen stopper/kveles motoren, og dersom du hopper i fallskjerm over den svarte/grå "flyter" du oppå.

 

Ikke helt sikker på om disse var nevnt i førstepost, men ihvertfall det jeg har funnet. Jeg har også dykka rundt der det sies at de åtte likene skal ligge, men jeg har ikke funnet noen. Er det noen som har bilde av hvordan de ser ut?

Endret av Audun0505
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Stilig tråd! Har tenkt mye på det etter jeg leste om Infinity 8 for noen dager siden på et annet forum.

 

 

 

Ikke helt sikker på om disse var nevnt i førstepost, men ihvertfall det jeg har funnet. Jeg har også dykka rundt der det sies at de åtte likene skal ligge, men jeg har ikke funnet noen. Er det noen som har bilde av hvordan de ser ut?

 

det er bilde av ett av likene i posten.

Lenke til kommentar

Damn! Denne tråden skal følges med på ja. Men når dere mener 100% gameplay completed, gjelder det bare story missions, eller alle typer oppdrag? (strangers osv)

Storyen, alle strangers, 16(?) random events, alle hobbies and pasttimes, alle misc (dog kun 25 stunt jumps, 25 under the bridge og 8 knife flight).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...