Gå til innhold

iPad 2 lader laaaaaangsomt

quantum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tar over et døgn å få fulladet, ser jeg netflix med laderen koblet til holder den ikke tritt, men lades langsomt ut isteden.

Innkjøpt på forsommeren, kan ikke huske å ha hatt samme problem før oppgraderingen til iOS 7. Noen som kjenner igjen problemet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et lignende problem med min iPad 4. Den lader ekstremt tregt, og batteriet varer også veldig kort. Har prøvd forskjellige strømforsyninger, ingenting hjelper. Så vurderer å sende den inn på service. Dette var både før og etter iOS 7 oppdateringen.

Skrevet

Før ladet min fra 0 til 100% på 5 timer hvis jeg ikke bruker den, nå tar det fort 12 timer. 12W lader her, forresten. Virker som at batteriet begynner å bli dårlig.

Gjest Slettet-fsaSP0zV
Skrevet

Bytt ledning først, kan være skade på den.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hvor sterk er laderen? Normal lading skal ligge i intervallet 0,28 - 0,7 C, som med iPad 2's batteri på 6930 mAh blir fra 1,9 - 4,8 Ampere. Går man under dette bruker man unormalt lang tid pluss at normal bruk lett kan sabotere ladingen fullstendig.

Skrevet

Hvor sterk er laderen? Normal lading skal ligge i intervallet 0,28 - 0,7 C, som med iPad 2's batteri på 6930 mAh blir fra 1,9 - 4,8 Ampere. Går man under dette bruker man unormalt lang tid pluss at normal bruk lett kan sabotere ladingen fullstendig.

Hva i alle dager snakker du om? Den lader ikke med nesten 5 ampere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...