Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - k.n.b - 8mm fisheye


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MotoG: Takker, ble brukbart fornøyd med Statoli i hvert fall.

 

pybalto: Et poeng jeg ikke egentlig har tenkt på. Men som du sier, rette linjer i forgrunnen blir vridd oppover, og mennesker ser jo ansikter i det meste (her da et smilende). Takk for kommentar.

 

Rmatt: Takk.

 

BjørnÅgeS: :blush: Så, så. Men takk for rosende ord selvfølgelig.

 

Jan R. Halvorsen: Takk for det. Det kan hende, men det er ikke sikkert jeg har de samme favorittene som dere. Valget vil jo bli noe farget av opplevelsen da jeg tok bildet.

 

LinePusle: Takk, det er visst flere som ser smil her ja.

 

Andreasfe: Takk for det. Jeg syntes det var moro og intenst å jobbe med det i alle fall, for dette var mens solnedgangen var på det mest intense, og stemningen varte bare i kort tid.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

RandiA: Tja, uuttømmelig, det kommer nok an på hvor godt man ser seg rundt. Det er nå man begynner å merke at det går tyngre i festen, man føler at alt er brukt, og det går over i gjentakelser. Jeg synes det er hardt å holde på hver dag i en måned i alle fall. Takk for kommentar.

 

JorunT: Takk. Kanskje du har rett. Jeg hadde enda mer forgrunn til å begynne med, noe forgrunn blir det uansett med 180o billedvinkel. Det er å finne en noenlunde balanse. Her frøs jeg omtrent fingrene av meg etter hvert i iskald sno (måtte holde fast stativet i vinden), så jeg orket ikke å holde på særlig lenge.

 

Edit: RandiA til det siste bildet: Takk, har hatt denne i tankene en stund, holdt på å bli for sent.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

"Synger på..." er genialt - og litt tradisjonelt. På den annen side er det INGENTING tradisjonelt med 8mm linse - så det tradisjonelle kan gås opp på ny. :)

 

 

18. Oktober

På siste verset...

 

attachicon.gifDSF_7747_ed_800.jpg

 

Jeg har ventet på den riktige morgensola en stund. Nå er det nok like før disse trærne er helt uten blader, så det var på tide.

Endret av Mr. Sanders
Lenke til kommentar

pybalto: Takk, måtte jo forsøkes etter hvert.

 

JorunT: Takk for det. Begynte å bli bekymret, for bladmengden har minsket sterkt de siste dagene.

 

Mr. Sanders: Er vel nærmest en kjisjé ja. Men synes jeg måtte ha med et skikkelig "bladbilde" i festen. Her synes jeg det var en fordel med fisheye, hadde ikke blitt det samme uten.

 

Olympen: Takk skal du ha. Det er klart at 8millimeter'n setter sitt preg på festen ja.

 

BjørnÅgeS: Takk. Skotuppene var godt gjemt på undersiden av kameraet her.

 

Evenseth: Det var faktisk god plass til meg, jeg sto helt oppreist med kameraet til værs. Nå sto jeg i en sterk helning, så kameraet var allikevel lavt i forhold til trærne. Takk for kommentar.

 

smort1: Måtte jo få med noen gylne høstfarger. Takk.

 

polljen: Takk for det. Jeg var ganske skeptisk til objektivet før jeg startet, men man venner seg til det meste. Men noe allround-objektiv er det knapt.

 

RandiA: "Perfekt" er vel et sterkt ord, men jeg er ikke direkte misfornøyd i hvert fall. Takk for rosende ord.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...