Gå til innhold

Oktoberfest 2013 - k.n.b - 8mm fisheye


Anbefalte innlegg

Da ble det bråstopp i festen en dag for tidlig, fikk ikke tatt et eneste bilde den 31. Men siden jeg postet bilder alle de foregående dagene, må jeg si meg fornøyd uansett. Jeg trodde ikke på forhånd at jeg skulle klare et slikt kvantum, spesielt ikke med dette objektivet. Men det viste seg å ikke være så problematisk å få det til å fungere med fisheye som jeg fryktet. Alle typer objektiver har sine fordeler og ulemper, og 8mm fisheye hadde egentlig en grei balanse mellom disse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

RandiA: Jeg er godt fornøyd i alle fall. Men det var jeg for så vidt også i fjor i den andre enden av brennviddeskalaen. Takk for oppmuntrende kommentarer hele veien gjennom festen.

 

polljen: Takk for flotte ord. Disse festene tar på en del, og andre aktiviteter får lide litt. Da er det jo hyggelig når noe faller i smak. I tillegg til å utfordre seg selv er jo litt av poenget med festene det "sosiale", det er mye inspirasjon å hente fra andre. Man oppdager jo at det man selv holder på med på ingen måte er noen fasit.

 

MotoG: Takker. Astrup Fearnley fungerte mye bedre i nattemørket enn på dagtid synes jeg. Fant meg ikke helt til rette med dette motivet ved et tidligere besøk i dagslys.

 

JorunT: Takk for det, og for standhaftig kommentering hele veien. Det var med skrekkblandet fryd jeg gikk i gang med festen, men frykten avtok etter hvert som jeg ble kjent med objektivet. Det er en stor fordel med Oktoberfesten, man blir godt kjent med detutstyret man har. En fisheyeprøve skal nok kunne ordnes etter hvert.

 

Rmatt: Mange takk for det.

 

Tom: Selv takk. Jeg har visst fått et nytt syn på fisheye jeg også. Det var mer anvendelig enn jeg trodde det skulle være. Fordommene fikk en hard medfart etter hvert. Ser ikke bort fra at det blir en liten bok, må bare manne meg opp til å ta jobben med det.

Endret av k.n.b
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...