Gå til innhold

Test: LG G2


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-jDflNq

Note 3 er Samsung sin toppmodell da den har Snapdragon 800 og 3 GB RAM. S4 og S4 Active er identiske på ytelse. Den eneste grunnen til at den ene slår den andre er forskjellige versjoner av testprogrammer og hva som kjører i bakgrunnen osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg hatt min LG G2 i 3 dager, og er imponert så langt.

 

Gikk fra en Galaxy S4 til denne, og regnet ikke med noe særlig forskjell, men noe er det faktisk.

 

*Batteritiden er (i praksis) omtrent dobbel av SGS4.

*Skjermen er etter min smak bedre.

*Flyten i menyene er mye bedre og LG sin UI liker jeg godt.

 

Det jeg savner er minnekortplass, da de tilgjengelige 24Gb'ene forsvinner fort.

 

Ellers er den lik på mye, størrelse er omtrent lik, den er ganske plastic fantastic slik som SGS4 er, kameraet er omtrent jevngodt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Denne fonen er sååå smooth!! Fikk denn den 30/9 og jeg klarer ikke legge den fra meg. Alt er bra med denne telefonen. Bra batteri, helt fint kamera, bra hastighet, smarte funksjoner +++++++ Orker ikke nevne alt sm er bra med denne. Eneste minus er kanskje at det ikke er plass til lagringskort.

 

Det med knappene på baksiden var egentlig bare positivt når man venner seg til det. Knock on er knall funksjon. I tillegg så er den forholdsvis rimlig. Jeg savner dog tilgang til quickview dekselet, men det kommer vel.

Lenke til kommentar

Sto mellom denne her og sony xperia z1. endte med denne og sparte 1000 kr og fikk bedre skjerm og bedre batteritid. telefonen er rask og har mange smarte løsninger jeg virkelig digger. sms poppup er en av favorittene her. Tar veldig gode bilder men kamera kan være grusomt treg til tider:(

 

ellers har telefonen den beste talekvaliteten jeg har hørt på lenge samt veldig god antenne. får bedre dekning generelt en med mine gamle mobiler samt klarte å få 50 Mb ned på 4g med netcom. KANON.

 

Den føles billig ut desverre. plastikken knirker litt på min. ikke big deal. angrer litt på at jeg ikke gikk for sony sin da den gir mer nytt men skjermen var dårligere og mindre mens telefonen var endel større. blir sony neste år hvertfall:)

Lenke til kommentar

Denne fonen er sååå smooth!! Fikk denn den 30/9 og jeg klarer ikke legge den fra meg. Alt er bra med denne telefonen. Bra batteri, helt fint kamera, bra hastighet, smarte funksjoner +++++++ Orker ikke nevne alt sm er bra med denne. Eneste minus er kanskje at det ikke er plass til lagringskort.

 

Det med knappene på baksiden var egentlig bare positivt når man venner seg til det. Knock on er knall funksjon. I tillegg så er den forholdsvis rimlig. Jeg savner dog tilgang til quickview dekselet, men det kommer vel.

 

telekiosken har planer om å ta inn disse sa de da jeg var innom på gulskogen:)

 

ang knappene bak så var det meget bra når jeg ble vandt til det. trykker på bakknappen lett mens jeg tar den opp fra lommen og knock on er veldig brukbart. kommer til å savne det når jeg kjøper ny telefon neste år. jeg bytter tlf ca hver 6 mnd og bytter alltid til annet merke pga skal føles nytt

Lenke til kommentar
Gjest medlem-305018

syk telefon, teste den et par dager selv, og det dere sier med at det ikke fungerer noe bra med knock on funksjonen, den fungerer perfekt på telefonen jeg har til rådighet :) reagerer med en gang

Lenke til kommentar

Litt skuffet over måten videostabilisering er testet. Mobiler er jo hovedsaklig laget for håndholdt filming, ikke bilkjøringskamera. Når man i tillegg da fester den i et stativ i bilen som bare øker ustabilitet så blir det litt feil i mine øyne. Dessuten synes jeg ristingen til DENNE G2 telefonen ser mer naturlig ut når jeg ser videoene. De som har fått bedre karakter på denne biten synes jeg har en nesten unaturlig hakking i bildet på lik linje med en film en prosessor ikke helt klarer å spille glatt av. Gå nedover gata og film neste gang. Filme fra bilen gjør jeg med et egnet kamera til dette eller aldri ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Noen som har opplevd problemer med synlighet på Bluetooth når man setter opp Exchange ActiveSync mot en server som har restriksjoner på hvordan man bruker Bluetooth? På andre Androidtelefoner som Samsung og Sony, i tilleg til iPhone, fungerer ting utmerket.

 

Policyen er satt til å kun tillate tilkobling til handsfree via Bluetooth, men på LG G2 så forsvinner også synligheten når man bruker denne policyen. Er det rett og slett G2-en som ikke klarer å lese policyen fra Exchange korrekt, i og med at andre Android-telefoner oppfører seg som forventet?

Lenke til kommentar

noen som vet noe tips for å få bort soft keyene uten å måtte roote telefonen? de tar jo opp ganske mye plass i skjermfeltet, slik at en ikke får utnyttet hele skjermen på 5.2", så effektiv skjermstørrelse er mer 4.9-5.0? og er det noen som har rootet og har en grei og sikker framgangsmåte?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...