Gå til innhold

Test: LG G2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

EirikLF: Det har du jaggu rett i. Soft-is i posten til kollega som sjekket og var helt sikker på at det var tilfelle.

 

Det gjør imidlertid ikke Xperia Z1s resultater i testen noe mindre imponerende.

Greit nok, men dere burde ihvertfall nevne noe om at den kutter ned kantene av bildet for å få stabilisert video, og at mekanisk bildestabilisering også har en effekt når man tar stillbilder, mens sonys løsning kun hjelper på video.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Liker telefonen godt, men jeg liker ikke skallet LG har lagt på toppen av Android. Det er lite intuitivt og mangler finesse.

 

Av teknologi vil nok neste galaxy telefon dele mye med denne, så hvis hurtig oppdateringer er viktig så er det sikkert lurt å vente på den.

Er dog ikke enig i at LG er noe verre en andre produstenter når det gjeler programvare, dog mulig HTC har fortrinnet med at de ikke legger til alt mulig rart.

Lenke til kommentar

Er det ikke G2 som blir Nexus 5 da? Om jeg ikke er helt på tur nå, så er det vel ingen tvil om hva man går for.

 

Edit: Og kameraet får godkjent-stempel fra en pixel-peeper. Kudos til amobil for å bruke stativ, og for å kjøre sammenligning med andre toppmodeller.

 

Nei, Nexus 5 er en egen mobil, men som LG (?) skal lage. Den kjører stock Android, men sånn som det var med Nexus 4 hadde den ca samme spesifikasjoner som datidens flaggskip fra LG, så kan hende spec wise at Nexus og G2 er like. :)

Lenke til kommentar

 

Av teknologi vil nok neste galaxy telefon dele mye med denne, så hvis hurtig oppdateringer er viktig så er det sikkert lurt å vente på den.

Er dog ikke enig i at LG er noe verre en andre produstenter når det gjeler programvare, dog mulig HTC har fortrinnet med at de ikke legger til alt mulig rart.

Neste galaxy S modell, som vil bli den direkte konkurrenten til denne, kommer nok ikke før langt ut i neste år, så jeg vil ikke anbefale å vente på den.

 

Edit: Jeg tror også at neste galaxy S telefon blir vesentlig kraftigere enn G2, de bør klare å få til såpass stor fremgang på over et halvår. Dessuten har samsung lovet 64bit støtte i neste generasjons telefoner, og det vil kreve en helt ny arkitektur...

 

Ut fra det jeg har hørt om LGs skin har det mye til felles med samsungs touchwiz, men jeg vet at mange foretrekker HTCs sense 5 (de har forbedret seg mye med de siste versjonene).

 

Nei, Nexus 5 er en egen mobil, men som LG (?) skal lage. Den kjører stock Android, men sånn som det var med Nexus 4 hadde den ca samme spesifikasjoner som datidens flaggskip fra LG, så kan hende spec wise at Nexus og G2 er like. :)

 

Det jeg har sett av rykter tilsier at Nexus 5 får samme snapdragon 800 SoC som LG G2, 2GB RAM, 1080p skjerm, men en litt mindre 5.0" skjerm, litt mindre telefonchassis totalt sett, design som minner mer om nye nexus 7 enn om G2 og kamera med OIS som G2 har. Det største spørsmålstegnet er batteriet, som ser ut til å bli vesentlig mindre enn hva G2 har (nede på 2300 mAh). Og det meste tyder på at det blir LG som produsent.

Endret av EirikLF
Lenke til kommentar

Må bare kommentere en ting: "alt av teknologi"

- Har den optisk zoom? (S4 har)

- Har den støtte for minnekort? (mange har)

- Har den fingeravtrykksleser? (Compaq iPaq hadde dette på nittitallet og iPhone 5S har nå)

 

Den har ikke alt av teknologi denne greia her vettu. Da blir det bare pinlig å påstå at det er et pluss.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...