Gå til innhold

Test: LG G2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

 

kan du legge ved link til hvor du kjøpte den? og støtter den LTE-båndet 2600 her til lands? eller får du bare Turbo-3G? n_n

Jeg kjøpte den brukt av en på Finn.no. Jeg husker ikke om den støtter 2600MHz-båndet, men den støtter LTE på 1800MHz-båndet som Netcom bruker.

 

aha! flotte greier. så det er bare så enkelt som å sammenligne båndet som står i spesifikasjonene altså?

siden en mobil ikke spesifikt er "rest of the world" eller "Europe" så er det greit å vite støtten på hvilke mobilnett den er kompatibel med

Lenke til kommentar

 

 

 

 

kan du legge ved link til hvor du kjøpte den? og støtter den LTE-båndet 2600 her til lands? eller får du bare Turbo-3G? n_n

Jeg kjøpte den brukt av en på Finn.no. Jeg husker ikke om den støtter 2600MHz-båndet, men den støtter LTE på 1800MHz-båndet som Netcom bruker.

aha! flotte greier. så det er bare så enkelt som å sammenligne båndet som står i spesifikasjonene altså?

siden en mobil ikke spesifikt er "rest of the world" eller "Europe" så er det greit å vite støtten på hvilke mobilnett den er kompatibel med

Telefonen støtter ihvertfall alle de forskjellige typene nett (4G, 3G, Edge os.), så det er ingenting i veien med å kjøpe den. Hvis du skal kjøpe den, så bør du kjøpe F320S (som jeg har) eller aller helst F320K om du skal bruke den til root o.l. Er ikke problemer med root og sånn på F320S, men det er få dkikkelige Custom-Roms.
Lenke til kommentar

 

 

 

kan du legge ved link til hvor du kjøpte den? og støtter den LTE-båndet 2600 her til lands? eller får du bare Turbo-3G? n_n

Jeg kjøpte den brukt av en på Finn.no. Jeg husker ikke om den støtter 2600MHz-båndet, men den støtter LTE på 1800MHz-båndet som Netcom bruker.

aha! flotte greier. så det er bare så enkelt som å sammenligne båndet som står i spesifikasjonene altså?

siden en mobil ikke spesifikt er "rest of the world" eller "Europe" så er det greit å vite støtten på hvilke mobilnett den er kompatibel med

Telefonen støtter ihvertfall alle de forskjellige typene nett (4G, 3G, Edge os.), så det er ingenting i veien med å kjøpe den. Hvis du skal kjøpe den, så bør du kjøpe F320S (som jeg har) eller aller helst F320K om du skal bruke den til root o.l. Er ikke problemer med root og sånn på F320S, men det er få dkikkelige Custom-Roms.

 

*notert*

 

Jeg er kjent med at utgaven som gir ut-byttbart batteri og "sd-card" går med litt svakere batteri en den vi har til lands. så 400.mAh mindre ned fra 3000.mAh kan jeg leve med. Jeg vil i grunn ha den modellen som går såpeglatt uten problemer med sc-card for å lagre musikk og offline-playlist og slikt, i tillegg at størrelsen er mer eller mindre perfekt for mine hender, merker at alt over 5.5" på displayet blir kanskje litt mye.

 

Hadde det ikke vært for manglene nevnt her så hadde jeg gått for den vi allerede har...

 

btw...er 64.gb som er max?

 

og med tanke på rooting, vil man ikke miste en god del av "features" som telefonen kommer med? knock-on og slikt?

 

clean-android er best, uten tvil! men ...etter nærmere titt så liker jeg LG sitt shell på toppen bedre en TouchCrap og Sony sin UX eller hva det heter. Dessuten så går ikke LG G2 så ille heller, så noe umiddelbart behov for å roote kan eventuelt aventes :p

Endret av Dr.Texter
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Jeg har hatt G2 siden januar. Bruker den når jeg jogger - men det tålte ikke telefonen. Kondens har kommet inn gjennom øreplugginngags

nen - og LG vil ikke dekke reparasjon. IKKE KJØP LG!

Er du medlem av en fagforening så kan du sikkert bruke en deres gode forsikrings ordninger eller noe slikt, det har jeg gjort en gang på et Lg nettbrett som min datter trakket på og jeg måtte ha ny skjerm. Det kostet meg kroner 0. Ellers kan jeg si deg en ting å det er å bruke en dedikert mp3 spille til jogging de er bedre på musikk innstillinger selv om LG G2 er en fantastisk musikk mobil også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...