Gå til innhold

Oktoberfest 2013 – JorunT - 60 mm f/2,8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. oktober - En liten jordbærblomst

 

Det ble plutselig surt og kaldt, så jeg får benytte sjansen til å få med litt mer fra hagen mens det enda er noe der, denne lille,knallrosa jordbærblomsten kommer neppe til å gi noe bær. Plantene har fine blomster, men de er mer til pryd enn nytte, avlingen av bær er heller skral, nå skal potten i kjelleren for vinterdvalen.

 

 

10071599663_eac36e9e4a_z.jpg

_DSC6060-Edit-2.jpg by JorunT, on Flickr

Endret av JorunT
Lenke til kommentar

Imponerende fargerikt til å være oktoberfest. :) Kjekt med litt fargerike fotos før vintermørket setter inn for alvor.

Takk for det, jeg tror jeg kan love at det blir mer farger senere i måneden

 

 

Flotte farger på det siste!

Takk

 

Fine kontraster her også...og akkurat passe luft rundt motivet. :yes:

Takk igjen, denne blomsten var veldig samarbeidsvillig, jeg kunne dytte potten rundt til jeg fikk passe bakgrunn. Ikke så enkelt når du må sitte på bak(k)en og har løfteforbud. i seks uker

Lenke til kommentar

OK, trodde du hadde dratt av gårde allerede jeg.

 

Med de splitter nakne jomfruene føler jeg at du begynner å få utnyttet det flotte kameraet du har (misunnelig jeg, neida :ph34r:). Du får frem en behagelig stofflighet i de kronbladene. Duokromt, som JadedGamer sier.

 

Jordbærblomsten ser formelig ut som den vil hoppe ut og omfavne betrakteren. Ser nesten levende ut.

Lenke til kommentar

Skarpe og flotte blomsterbilder!

Takker for den

 

 

Med de splitter nakne jomfruene føler jeg at du begynner å få utnyttet det flotte kameraet du har (misunnelig jeg, neida :ph34r:

 

Takk igen!

 

 

2. oktober. Klare fine farger og fin komposisjon. Veldig fint innrammet av alt det grønne. Dette var veldig flott.

3. oktober. Også her fine farger. Flott dybde. Jeg kunne tenkt meg litt mer luft til høyre og litt mindre til venstre. Da hadde du fått med alle detaljene i bakgrunnen til høyre.

 

Fint at du likte disse. Det siste bildet måtte jeg nok tatt om igjen om jeg skulle hatt flere detaljer til høyre, det er omtrent ubeskåret, bortsett fra noe rosa rusk helt i bunnen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...