Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan si jeg ikke er interessert?


Anbefalte innlegg

hei

 

Ja, jeg møtte en fyr på en hjemmefest for noen måndter siden (la oss kalle han Jon.) og vi har snakka litt på facebook siden. Grunnen for at jeg fikk litt kontakt med han på festen var hovedsakelig fordi vi begge likte Pink Floyd.

Siden den gang har han bedt meg ut på kaffe osv, nesten hver dag. Jeg har aldri vært interessert i fyren da han blant annet røyker det han kommer over, er utrolig høy på seg selv, ekstremt hipster (på en måte der alt er mainstream) og har et utrolig irriterende temprament. Er du ikke enig i meningene hans lager han en stor debatt om temaet, og gir seg ikke før du sier han har rett.

 

Uansett. Jeg vil ikke være bitchy mot fyren da jeg mest sannsynlig kommer til å se han igjen en gang (er bestekompisen til en venn av meg). Jeg prøvde i starten å late som jeg holdt på med en annen og virket veldig avisende. Dette hjalp ikke, han ville fremdeles ut med meg. Da jeg sa jeg ikke var interessert i noe annet enn et vennskap sa han "nei, trodde du noe annet?".

 

Jeg snakka med kompisen til "Jon" for en stund siden, da sa han at "Jon" hadde sagt til han "Først skal jeg bli kompis med hu, så skal jeg pule hu."

Jeg mener... er dette normal oppførsel? Etter dette ville jeg ihvertfall ikke møte han.

 

Han driver fortsatt å ber meg ut, og jeg finner alltid på unskyldinger. Jeg begynner nå å bli utrolig lei, hadde håpet han tok hintet for 2 måndter siden.

 

Så det jeg egentlig lurer på er; hvordan kan jeg si at jeg ikke er interessert, i det hele tatt, uten å virke bitch?

Forløpig har jeg bare hatt en vennlig tone med han, samtidig som jeg er avisende. Gjør jeg noe feil her?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

Så oki....

 

Han: Har du lyst til å finne på noe snart?

Meg: nei egentlig ikke.

 

..funker?

 

Å helledussen ... :p

 

Så oki....

Han: Har du lyst til å finne på noe snart?

Meg: nei

..funker? - ja, det burde det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...