Gå til innhold

Unboxing: Vi har hentet iPhone 5S i London


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-169651

 

 

 

De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig..

Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige....

Det er aldri kø for å kjøpe noen andre telefoner. For folk gir rett og slett blaffen i Samsung og HTC.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

 

 

De står ikke 7 timer for at de elsker iPhone.. men for å kunne lage en unboxing/test av telefonen så fort som mulig..

Noen andre telefoner de har gjort det for? Og for svarte ser den helt lik ut some den forrige....

Det er aldri kø for å kjøpe noen andre telefoner. For folk gir rett og slett blaffen i Samsung og HTC.

Nja,salgstallene er vel ikke helt enige med deg der. Men det er klart, Androidbrukere er vel kanskje mer rasjonelle enn iphone-brukere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når iPhone6 kommer, skal jeg selv ta meg en tur til London.

Står gjerne i kø, for å selge plassen min til 65.000,- Og om jeg ikke får solgt plassen min, kan jeg trøste meg med iPhone6 istede :-)

 

Det var faktisk ikke en dum ide. Men for min del blir det å selge iPhonen etterpå om jeg ikke får solgt plassen.

Lenke til kommentar

 

Misunnelse er det man kaller det...

 

Hvordan? De fleste som hater på apple har nok fin nok økonomi til å skaffe seg en, de har ofte dyrere telefoner bare andre.

 

Når det er sagt er det Apple kunder forsikringselskapene har problemer med vær gang det kommer en ny telefon..

Endret av Rudde93
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Hvordan? De fleste som hater på apple har nok fin nok økonomi til å skaffe seg en, de har ofte dyrere telefoner bare andre.

 

Når det er sagt er det Apple kunder forsikringselskapene har problemer med vær gang det kommer en ny telefon..

 

Misunnelse for at deres telefoner ikke skaper like stor oppmerksomhet!!! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Så du har en iPhone 5S du altså?

 

Wow, har ikke mye å finne på når livet ditt går ut på å være vanskelig på diskusjon.no.

 

Innlegget mitt var 2 linjer, ikke vanskelig å lese så jeg oppfordrer deg til å lese det igjen hvis det ikke er for vanskelig.

Endret av Nasciboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...