Gå til innhold

Unboxing: Vi har hentet iPhone 5S i London


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

PS. Har iPhone selv. Men det forandrer ikke en noe. Mitt poeng står der likefullt. Du omtaler Androidleiren som drittslengere, og Appleleiren som positive folk som bare ønsker å prate positivt om sin egen telefon. Dritt slenges begge veier. Ingen er noe bedre/verre enn andre.

 

Som jeg skrev (en edit) i mitt forrige innlegg klarer alle med nøytrale briller å se at dritslengingen mot Apple er større enn drittslengingen andre veien.... det er vel ikke til å legge skjul på?

Lenke til kommentar

Tror antall Android brukere her på forumet er større ann andelen iOS brukere, når det kommer til mobiltelfoner. Det er ihvertfall mitt intrykk, så da kan det jo lett oppfattes som at det er mere "støy" fra den ene siden av elven.

 

Om det behøver å si noe som helst om den ene eller andre brukergruppen, ikke i det hele tatt. Men det er vel en kjent sak, at jo flere kokker jo mere søl ? ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Det er godt over 2 måneder til salget av den oppgraderte iPhone starter i Norge. Hva er poenget med å skynde seg med testingen?

 

Hva tror du de tjener mest på?

 

Vente med en test til dagen telefonen er kommet til salg her, eller teste den nå og legge ut testen slik at alle de som har forhåndsbestilt telefonen kan lese testen. Kanskje opp til flere ganger.

 

Når engadget, phonearena, gsmarena,pocketnow osv skynder seg med å få ut testen, så sier det seg selv at de i Norge som er interessert har allerede lest alt som er å lese om telefonen før amobil får ut sin test(om de gir den ut i desember)

Dette gjelder hovedsaklig galaxy serien til samsung og iPhone, for de telefonene er det enorm interesse for.

 

 

 

Endret av Lionel_Luthor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...