Gå til innhold

Unboxing: Vi har hentet iPhone 5S i London


Anbefalte innlegg

Nok en ting Scamscum ønsker å kopiere fra Apple...

 

"Samsung's commercials may make fun of Apple fans waiting in lines for the next iDevice, but the South Korean tech giant may not be above trying to figure out just what drives those fans to queue up hours and days in advance."

 

http://appleinsider.com/articles/13/09/20/samsung-spies-on-iphone-launch-lines-to-pierce-apple-mystique

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Wow, har ikke mye å finne på når livet ditt går ut på å være vanskelig på diskusjon.no.

 

Innlegget mitt var 2 linjer, ikke vanskelig å lese så jeg oppfordrer deg til å lese det igjen hvis det ikke er for vanskelig.

 

Innlegget ditt svarte aldri på spørsmålet. Uansett bryr de som hater iPhone seg som faktiske resultater så vi får jo se hvor hardcore denne telefonen faktisk er.

Lenke til kommentar

 

 

 

Hvordan? De fleste som hater på apple har nok fin nok økonomi til å skaffe seg en, de har ofte dyrere telefoner bare andre.

 

Når det er sagt er det Apple kunder forsikringselskapene har problemer med vær gang det kommer en ny telefon..

Misunnelse for at deres telefoner ikke skaper like stor oppmerksomhet!!! :)

Ja... Pokker at det ikke var like mye oppstyr rundt telefonen min da den kom. :( Blir nok iPhone for meg neste gang, så jeg kan føle meg "special"! :D

 

/sarcasm

 

Men alvorlig talt, la folk stå i kø, de er vel hyped up for den nye telefonen. Gjør meg ingenting. Forstår det ikke, men gjør meg ingenting.

 

Hva iPhone 5S gjelder ser den ganske fin ut i den nye sortfargen (gråfargen?), og er sikkert en veldig god telefon, men ikke min smak.

Lenke til kommentar

Ja... Pokker at det ikke var like mye oppstyr rundt telefonen min da den kom. :( Blir nok iPhone for meg neste gang, så jeg kan føle meg "special"! :D

 

/sarcasm

 

Men alvorlig talt, la folk stå i kø, de er vel hyped up for den nye telefonen. Gjør meg ingenting. Forstår det ikke, men gjør meg ingenting.

 

Hva iPhone 5S gjelder ser den ganske fin ut i den nye sortfargen (gråfargen?), og er sikkert en veldig god telefon, men ikke min smak.

 

Forstår det ikke?

 

Vel, det er ett av Apples utspekulerte planer har jeg hørt... ved lansering gir de ut ett begrenset antall varer til veldig sentrale butikker der køene vises veldig godt.

 

Genialt enkelt!! :D

 

Edit:

Selv om det er ment sarkastisk fra deg er det en smule alvor fra meg... hvordan forklarer du ellers at noen har lagt sånn hat for produkter fra Apple, produkter de egentlig ikke er intressert i... klikker seg inn på alle nyheter og artikler om Apple bare for å legge inn sin veeeldig negative mening.

 

Masse produkter jeg gir F... i også... men ærlig talt, da bruker jeg ikke tid på det.

Endret av Nasciboy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Forstår det ikke?

 

Vel, det er ett av Apples utspekulerte planer har jeg hørt... ved lansering gir de ut ett begrenset antall varer til veldig sentrale butikker der køene vises veldig godt.

 

Genialt enkelt!! :D

 

Edit:

Selv om det er ment sarkastisk fra deg er det en smule alvor fra meg... hvordan forklarer du ellers at noen har lagt sånn hat for produkter fra Apple, produkter de egentlig ikke er intressert i... klikker seg inn på alle nyheter og artikler om Apple bare for å legge inn sin veeeldig negative mening.

 

Masse produkter jeg gir F... i også... men ærlig talt, da bruker jeg ikke tid på det.

 

Altså nå er ikke jeg en av de som hater apple utelukkende de gjør mye bra. (liker bare å diskutere hvis du lurte)

 

Men tror folk hater apple fordi de kommer med det samme om og om igjen og det blir like hyped vær eneste gang. De utvikler seg ikke og presenterer gamle ideer som noe nytt når det helt klart ikke er det. Og folk hater apple på grunn av apple sine kunder. De presser på deg hvor jævleig awesome telefonen deres er når de selv har en telefon som er bedre til 1/2 prisen (f.eks.) kundene deres følger og støtter dem utelukkende og er veldig ignorante. Derfor tror jeg folk hater apple.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Endringer på innsiden er jo helt vanlig om dagen. Se på Samsung f.eks, de har skjønt at det Apple driver med er lønnsomt.

 

Slenger med ett billig plaschassis (i motsetning til Apple), frem til nå) , små kosmetiske endringer på utsiden fra de foregående modellene, et hav av "super nyttige" gimmicks og bedre hardware --> Profitt.

 

HTC derimot, mange herlige modeller med relativt store endringer i design, samt den naturlige fremgangen på hardware siden..hva skjer? Ingen bryr seg desverre, knallgode telefoner til tross.

 

Er jo helt genialt av Samsung og Apple spør du meg. Desverre har disse nå blitt så store, og det er trangt om plassen i dette markedet til tross.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

... tror folk hater apple fordi de kommer med det samme om og om igjen og det blir like hyped vær eneste gang. De utvikler seg ikke og presenterer gamle ideer som noe nytt når det helt klart ikke er det.

 

Og folk hater apple på grunn av apple sine kunder. De presser på deg hvor jævleig awesome telefonen deres er når de selv har en telefon som er bedre til 1/2 prisen (f.eks.) kundene deres følger og støtter dem utelukkende og er veldig ignorante.

Det du beskriver i første del er jo som å lese om Scamscum, bare at de i mangel på egen innovasjon og utvikling kopierer og plagierer alt Apple gjør, fra produkter, butikk layout, ja helt ned til innpakningspapiret...

 

Den siste biten du tar opp er jo direkte relevant for alle Android taperne her inne som i mangel på ett liv renner ned enhver Apple tråd for å fortelle hvor lite vi har forstått og hvor store idioter vi er. Og den leksa har vi hørt siden før Android versjon 1.6, som ikke var brukbart til noe annet enn innslag i et standup show...

 

Og siden har vi lært at dette gjør Android tullingene på fora verden over fordi de faktisk får betalt av Scamscum for å slenge dritt om Apple og enhver konkurrent, det er en naturlig del av markedsføringen til selskapet. Og er de av en eller annen grunn ikke på lønningslista til Scamscum, så gjør de det likevel fordi det er det enfoldige sjeler gjør i mangel på et liv...

 

Det aner meg at du ikke så denne komme...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det du beskriver i første del er jo som å lese om Scamscum, bare at de i mangel på egen innovasjon og utvikling kopierer og plagierer alt Apple gjør, fra produkter, butikk layout, ja helt ned til innpakningspapiret...

 

Den siste biten du tar opp er jo direkte relevant for alle Android taperne her inne som i mangel på ett liv renner ned enhver Apple tråd for å fortelle hvor lite vi har forstått og hvor store idioter vi er. Og den leksa har vi hørt siden før Android versjon 1.6, som ikke var brukbart til noe annet enn innslag i et standup show...

 

Og siden har vi lært at dette gjør Android tullingene på fora verden over fordi de faktisk får betalt av Scamscum for å slenge dritt om Apple og enhver konkurrent, det er en naturlig del av markedsføringen til selskapet. Og er de av en eller annen grunn ikke på lønningslista til Scamscum, så gjør de det likevel fordi det er det enfoldige sjeler gjør i mangel på et liv...

 

Det aner meg at du ikke så denne komme...

 

Tenkte det samme, Samsung eiere er vel egentlig MYE verre enn iPhone eiere.

 

Joda, kanskje iPhone eiere (ihvertfall de litt yngre) er litt ivrige på å fortelle hvor bra telefonen sin er men det som er verre med Android-folka er ikke bare at de skal skryte av egen telefon noe jeg synes er greit (til en viss grad)... men de skal snakkes DRITT om andres telefoner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det du beskriver i første del er jo som å lese om Scamscum, bare at de i mangel på egen innovasjon og utvikling kopierer og plagierer alt Apple gjør, fra produkter, butikk layout, ja helt ned til innpakningspapiret...

 

Den siste biten du tar opp er jo direkte relevant for alle Android taperne her inne som i mangel på ett liv renner ned enhver Apple tråd for å fortelle hvor lite vi har forstått og hvor store idioter vi er. Og den leksa har vi hørt siden før Android versjon 1.6, som ikke var brukbart til noe annet enn innslag i et standup show...

 

Og siden har vi lært at dette gjør Android tullingene på fora verden over fordi de faktisk får betalt av Scamscum for å slenge dritt om Apple og enhver konkurrent, det er en naturlig del av markedsføringen til selskapet. Og er de av en eller annen grunn ikke på lønningslista til Scamscum, så gjør de det likevel fordi det er det enfoldige sjeler gjør i mangel på et liv...

 

Det aner meg at du ikke så denne komme...

 

Hva er Scamscum? Hvem snakker du om? Hvem kopierer apple helt ned til innpakningspapiret?

Nei så den ikke komme fordi den ikke ga mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Tenkte det samme, Samsung eiere er vel egentlig MYE verre enn iPhone eiere.

 

Joda, kanskje iPhone eiere (ihvertfall de litt yngre) er litt ivrige på å fortelle hvor bra telefonen sin er men det som er verre med Android-folka er ikke bare at de skal skryte av egen telefon noe jeg synes er greit (til en viss grad)... men de skal snakkes DRITT om andres telefoner.

 

Er det ikke en viss mulighet for at du møter deg selv litt i døra i dette innlegget?

Lenke til kommentar

 

... nei

 

Du ser altså ikke hvordan du selv prater dritt om Android-folket, og hvordan du da omtaler Apple-folket som folk som er glad i å prate positivt om sin egen telefon, og Android-folket som prater dritt om andres? Og hvem var det du da pratet dritt om?

 

For øvrig; hvem er det som er mest glad i å bruke uttrykket "plastic fantastic" (bare som et eksempel)? Er det de som ifølge deg bare prater om sin egen telefon, eller den andre leiren? Det prates dritt fra begge leire. Ingen er noe verre enn andre.

Lenke til kommentar

 

Du ser altså ikke hvordan du selv prater dritt om Android-folket, og hvordan du da omtaler Apple-folket som folk som er glad i å prate positivt om sin egen telefon, og Android-folket som prater dritt om andres? Og hvem var det du da pratet dritt om?

 

For øvrig; hvem er det som er mest glad i å bruke uttrykket "plastic fantastic" (bare som et eksempel)? Er det de som ifølge deg bare prater om sin egen telefon, eller den andre leiren? Det prates dritt fra begge leire. Ingen er noe verre enn andre.

 

PS. Har Samsung selv.

 

Edit:

Å selv om jeg er Samsung (android) bruker klarer jeg faktisk å se at det blir kastet MYE mer dritt mot Apple-produkter under diskusjonene (nyheter, tester, etc) fra android folka enn det blir mot android produkt fra Apple folk.

 

Jeg sier ikke at det ikke er drittkasting andre veien også men drittkastingen mot Apple er vel UTEN TVIL større. Det er vel bare en sannhet alle med nøytrale briller ser... hvilke briller har du på deg?

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...