Gå til innhold

Joystick til Warthunder, bf3, bf4 og ETS2


Anbefalte innlegg

Hei, ser etter en joystick som hovedsaklig skal brukes i warthunder på historical battle og fullrealbattle, men som også bør kunne brukes til andre spill som battlefield 3 og Eurotruck simolator.

 

Joysticken burde helst ikke koste mye mer enn 400 kr, hadde også vært fint om den hadde hat en hattsvitsj på toppen slik at man kan se rundt om i cockpiten når man flyr.

 

Her er noen av de joystickene jeg har sett på.

 

Speed-Link DARK TORNADO Joystick

Thrustmaster 16000M Flightstick

Speed-Link Black Widow Flightstick

Thrustmaster Flight Stick X

Thrustmaster Flight Hotas X Flightstick

Saitek Cyborg V1 Flightstick

Logitech Extreme 3D pro-Logitech G

Som dere ser så er det ganske mye å velge mellom, personlig så synes jeg Speed-Link Black Widow Flightsticken ser ganske bra ut.

Men hvilke anbefaler dere og hvorfor?

Takk på forhånd.

Endret av fruktsjimpanse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Til den prisklassen ser jeg 2 valg: Logitech Extreme 3D pro og Thrustmaster 16000M.

Begge disse er lett å sette opp. Du kobler stikken til og Windows finner driver, etter dette tar du en kalibrering inne i Enheter og skrivere i Windows så er den klar til bruk.

 

Logitech Extreme 3D pro er en bra joystick, liker throttlen bedre enn den som er på 16000M.

Eneste minuset jeg ser er at Extreme 3D pro blir fort slitt ut. Til den prisen kan man vel ikke klage!.

 

Thrustmaster 16000M har Hall sensors(magnetiske), disse er veldig nøyaktig med tanke på presisjon. Denne stikken har lang levetid. Kan tilpasses til både høyrehendt og venstrehendt.

Liker ikke så godt utformingen på throttlen(for lav), kommer også for nærme stikken.

Til den prisen kan man heller ikke her klage!.

 

Her har du litt flæsk: http://www.xbitlabs.com/articles/multimedia/display/joystick-roundup.html#sect0

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...