Gå til innhold

mva eller ikke?


bi_a_op

Anbefalte innlegg

På nettsider hvor det står på produktet: VAT included. som her.

Når det da ankommer postkontoret, betaler jeg da mva for å motta pakken? Betaler jeg £27.12 eller £32.54 til nettbutikken? Ser at Aquatuning skriver at de tar seg av alle avgifter og jeg ikke behøver betale skatter og avgifter g vil ikke få noen andre regninger. Gjelder dette alle nettbutikker?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På nettsider hvor det står på produktet: VAT included. som her.

Når det da ankommer postkontoret, betaler jeg da mva for å motta pakken? Betaler jeg £27.12 eller £32.54 til nettbutikken? Ser at Aquatuning skriver at de tar seg av alle avgifter og jeg ikke behøver betale skatter og avgifter g vil ikke få noen andre regninger. Gjelder dette alle nettbutikker?

Du betaler 27,12 + frakt. Det står spesifikt i en egen infoboks hvis du legger varen i handlekurven og går videre til kassen.

 

Sitat:

 

International Shipping Options

The shipping price you see above is for UK Mainland customers only, to obtain a customised shipping quotation to your country please log in or sign up and create an account.

 

Once logged into your overseas account, any items added to the cart will have a weight based shipping price displayed above, and VAT will be removed if outside of the EU.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...