Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]


  

105 stemmer

  1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

    • Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker Mumble for android, logger på srvcoldice.mikaelpettersen.com , og velger channel GTA - ingen andre der, prøver å trykke Join Channel, men ingenting skjer. jeg kan derimot joine "Kanal 1" - er det den som brukes?

 

Kan også joine "Root" - men ikke GTA

Endret av toth
Lenke til kommentar

Nice =) . Herre så lang tid missions tar alene. Clears alle fiender på flyplassen med sniperen når du skal stjele titan feks.

For ikke snakke om missionet jeg nettopp gjorde hvor jeg skulle hente 4 firehjulinger for someone og de andre opp på alle fire hjørnene av kartet bortimot, og jeg måtte hente en og en og levere på samme plass.

Lenke til kommentar

Bruker Mumble for android, logger på srvcoldice.mikaelpettersen.com , og velger channel GTA - ingen andre der, prøver å trykke Join Channel, men ingenting skjer. jeg kan derimot joine "Kanal 1" - er det den som brukes?

 

Kan også joine "Root" - men ikke GTA

Kom på Mumble, så jeg prøve å hjelpe deg :)

Lenke til kommentar

Er det flere som har merket at den nye crew-fargen gjør det vanskelig å se hvem som er på lag i diverse team-baserte jobs? Det var også noen som nevnte problemer i freeroam, der man feks har delvis røde politifolk, røde npc-fiender osv.

 

Jeg er usikker på hvilken farge som egentlig er optimal med tanke på kartblips. Kanskje neon-grønn eller noe lignende som ikke brukes så mye på kartet fra før.

Lenke til kommentar

Enig, ikke bare pga moro men fordi prøv deg på noen av de oppdragene som kommer når du er litt oppi level uten kommunikasjon.

 

Feks den jury greia der du skal ta ned 12 targets. Må være rent horror uten coms.

 

Edit: jeg har brukt nesten 300k på våpen og armour alt. Totalt tjent er vel rundt 600k =s

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...