Gå til innhold

The Norwegian Kings - Norsk GTA Online Crew [PS3]


  

105 stemmer

  1. 1. Hvorfor er ikke du på Mumble?

    • Jeg er på mumble
      25
    • Jeg har ikke pc med mikrofon.
      3
    • Jeg har ikke telefon med android eller iOS.
      0
    • Ser ikke poenget siden vi har ps3 ingame voice.
      8
    • Annet. (Utdyp i tråden)
      2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjenner dere til PSN-store glitchen?

Om du har wanted-level, trykker start og går til PSN-store, og går inn i denne, deretter trykker deg rett ut igjen(runding), kommer du tilbake akkurat der du var uten wanted-level.

 

Dette kan jo selvsagt utnyttes ved å stå i en sjappe, rane den, inn-ut av psn-store, rane den igjen, inn-ut av psn, rane igjen.... Ikke sikker på om jeg liker at den muligheten finnes, folk som gidder kan jo farme 100k på en time eller to med dette.

Lenke til kommentar

Orange-ish rød funker jo.

 

Teitur: alle farger er mulige. Er pinpoint valg.

 

Skal ta en titt etter røyken.

Hvis det er pinpoint valg kan du vel høyreklikke og inspisere element (google chrome / firefox(med firebug extension) og endre HEX der vel...

 

 

EDIT:

Skal prøve å fjerne bakgrunnsfargen i kveld! Så publisere ny, da er den vel klar om 2 dager... håper på å få det rett!

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Helt sikkert, men aldri gjort det før så vet ikke helt hva jeg ser på engang når jeg inspiserer elementet :p .

Det får bli opp til en av dere to. Du kan endre colour, sant Ice?

 

Syntes den ble litt vel brun den 843114 kanskje?

 

Konge om du klarer fjerne bakgrunnen. Blir så mye mer dynamisk og nice på feks carhoods og klær om det kun er skjoldet, og ikke den firkanta formen.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Jeg prøvde å hente inn emblemet og fjerne bakgrunnen selv, men det funka dårlig. Fikk bare opp en svart sirkel. Alle de andre kunne jeg derimot editere. Tar vel under et minutt å fjerne bakgrunnen hvis man ikke må fylle på farge inni emblemet etterpå.

I GIMP så må du ihvertfall legge til en alpha-kanal. (Alpha channel).

Lenke til kommentar

satt igår og prøvde å finne noen i crewet med mic som var interessert i og spille, var ikke så lett det. Hadde vært ønskelig om vi kunne prøvd og samlet oss litt oftere :3 trenger noen kompetente nordmenn med mic som jeg kan kjøre med, så jeg starter en privat session for crewet, bare og komme; jeg er Allistaar-golden på PSN, come join!

Lenke til kommentar

Noen som har mekket session og kan invite om ikke så lenge? Har dessverre ikke tilgang på mic pdd. Pcen er for langt unna. Kjøpte meg en sweet leilighet til 220k igår! :D

 

Btw, violent duct oppdraget er genialt med å farme penger. 9k, lite å gjøre, restart med L2

Endret av VaporHead
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...