Gå til innhold

Så hva synes dere om GTA V?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde jeg bare fått spilt det. Ikke nok diskplass til å laste det ned.

Formaterte PS3'en og har 31GB av 37GB etter formatering. I utgangspunktet skal det være 40GB totalt.

Så hvor disse 9GB med lagringsplass har blitt av aner jeg ikke.

 

Har bedt om å få hevet kjøpet..boo :grumpy:

Selve systemet trenger jo en del plass, og en 40gb hdd har jo aldri hatt 40gb ledig plass.

 

Les mer her hvis du lurer på hvordan harddiskstørrelser regnes ut: http://oss.viztnd.com/hdd2.shtml

Lenke til kommentar

Har ikke alt for mange timer i spillet enda til å kunne si hva jeg synes om spillet i sin helhet.

 

Men det som imponerer meg voldsomt er grafikken på disse gamle maskinene! Jeg er sikker på at om en hadde vist frem GTA5 i dem første årene til PS3 og X360 og sagt at dette vil bli mulig på konsollene,at folk hadde aldri trodd det.

 

Det hadde selvfølgelig vært ønskelig med en høyere og mer stabil fps og bedre kvalitet på texturer og AA. Men en må se an maskinvaren det faktisk kjører på og hva utviklerne har klart å trylle frem i grafikk motoren her slik.

 

Det setter uten tvil standarden for videre sandkasse spill i den kommende konsoll generasjonen.

 

Jeg synes det er ingen grunn til å ikke spille dette nå idag, om det kommer til neste gen konsoll så kan det være alt ifra et halvt år til et år fremover i tid. Jeg kan ikke tro at Rockstar vil slippe det i nærheten av denne lanseringen. Om det er en PC og XBO/PS4 versjon på vei så vil dem selge så mange kopier til dagens konsoller som overhode mulig før dem engang annonserer at dem jobber med det.

Lenke til kommentar

For min del er det bare mer av det samme. Er allerede lei etter 3 timer spilling i dag. Håper interessen tar seg opp etter hvert.

Må nok kjempe hardt for og se rulleteksten på dette spillet.

 

Men må nevne da jeg var på Elkjøp i dag og kjøpte spillet. En stut hadde med seg sin sønn og datter. Tipper de var 8-10 år gammle. Han kjøpte ett eksemplar til hver av de så er ikke skulle krangle om hvem som skulle spille.

Det sto en poster på disken hvor det klart og tydelig var anbefalt 18 år grense på dette spillet.

Var så vidt jeg klarte og holde munn. Men fant ut att det ikke var min sak.

Betjeningen burde vel heller ha sagt noe? Skuffende oppførsel av voksne folk...

Lenke til kommentar

Jeg har vel lagt minst 10 timer i spillet, og det er uten tvil et av de beste spillene jeg noensinne har spilt.

 

Det jo såklart ting jeg håpet på skulle være mer mindblowing her og der, men alt i alt er jeg egentlig ikke skuffet over noe, det lever opp til forventningene mine, noe som i seg selv er veldig imponerende da jeg hadde lagt lista høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For min del er det bare mer av det samme. Er allerede lei etter 3 timer spilling i dag. Håper interessen tar seg opp etter hvert.

Må nok kjempe hardt for og se rulleteksten på dette spillet.

 

Men må nevne da jeg var på Elkjøp i dag og kjøpte spillet. En stut hadde med seg sin sønn og datter. Tipper de var 8-10 år gammle. Han kjøpte ett eksemplar til hver av de så er ikke skulle krangle om hvem som skulle spille.

Det sto en poster på disken hvor det klart og tydelig var anbefalt 18 år grense på dette spillet.

Var så vidt jeg klarte og holde munn. Men fant ut att det ikke var min sak.

Betjeningen burde vel heller ha sagt noe? Skuffende oppførsel av voksne folk...

Nei, det er anbefalt alders grense 18 år. Ikke som i øl at det er 18 års grense. Så når far kjøper det er det helt og holdent hans problem. Bra du ikke blannet deg

Endret av ArlionMajere
  • Liker 3
Lenke til kommentar

??

 

har du prøvd det? lagger jo!

 

Ser ut som du burde slå opp ordet "lag" før du bruker det særlig mer, for det betyr ikke det du tror det betyr. "Unplayable" betyr heller ikke det du tror det betyr. Jeg har også et tredje ord du kan få bryne deg på i hjemmelekse til neste time: "Hyperbole".

 

For å være litt mer on topic: Jeg spilte spillet i over 7 timer i går, og elsket det. Det er et spill som er åpenbart lagd med kjærlighet, og det merkes. Her er det utrolig mye å utforske. Jeg har knapt satt fot utenfor selve byen ennå. Med mindre man har noe spesielt i mot denne typen spill, så kan man ikke la være å spille GTA V. Det vil være en av denne generasjonens spill som "alle" må spille.

Endret av TiLT42
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ser ut som du burde slå opp ordet "lag" før du bruker det særlig mer, for det betyr ikke det du tror det betyr. "Unplayable" betyr heller ikke det du tror det betyr. Jeg har også et tredje ord du kan få bryne deg på i hjemmelekse til neste time: "Hyperbole".

 

For å være litt mer on topic: Jeg spilte spillet i over 7 timer i går, og elsket det. Det er et spill som er åpenbart lagd med kjærlighet, og det merkes. Her er det utrolig mye å utforske. Jeg har knapt satt fot utenfor selve byen ennå. Med mindre man har noe spesielt i mot denne typen spill, så kan man ikke la være å spille GTA V. Det vil være en av denne generasjonens spill som "alle" må spille.

Slå opp et ord for meg, "fanboy".

 

Snakker om deg ja, får vondt i hodet av å spille pga lav fps. Det er unplayable i min bok.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...