Gå til innhold

Innvandrere - nav for snille?


Anbefalte innlegg

Jeg blir så forbannet på innvandrere som får alt betalt av staten, mens vi andre må jobbe og slite for å overleve.

 

Jeg har konkret kjennskap til en case hvor innvandrerfamilie får full støtte fra nav, de dekker husleie på 10k, strøm og i tillegg får dem utbetalt penger til mat, klær og andre nødvendigheter.

I tillegg har de 4-5 unger de får barnebidrag for.

Går noe i stykker får de nytt fra Nav (nødvendige hvitevarer)

 

De har vært lenge i landet, men aldri jobbet annet enn svart, opptil 30k i mnd svart...

 

Hva skjer med kontrollsystemer, oppfølging, og tilsyn?

 

Mens vi som jobber og betaler skatt såvidt får rett på sykepenger når det skjer noe, så får de alt servert på sølvfat.

 

Og det er de som KAN jobbe, men som velger å IKKE gjøre det, eller jobbe SVART som irriterer meg, de trenger faen ikke noe støtte!

 

/rant slutt

 

 

Dersom du er så skråsikker på at dem snylter så mye på staten, hvorfor angir du dem ikke til myndighetene om jeg tørr spørre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Jeg er "kunde" hos NAV selv, så er det sagt, og jeg har absolutt en del kritisk å si om NAV. At de er for snille er kanskje ikke det første jeg tenker på.

Men forskjellen er den at nav er spesielt snille mot innvandrarar. Eg hørte fra mora til filleonkelen min at det var ein som fekk støtte av staten til å kjøpe seg bil, da med argument at han/ho ville bli bedre integrert dersom personen fekk sjå landet. Det kunne du aldri forventa...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...