Gå til innhold

Hearthstone-diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

12 win arena nummer 2 med Paladin. Hadde et sykt deck og var sikker på 10+ wins, men etter 4-0 stod det plutselig 5-2 og ble veldig skeptisk (ble most av en priest med Eydis + Boom og fantastisk kurve). Så tok det seg opp, og etter etpar skikkelig jevne kamper og noen overkjøringer fikk jeg mage til siste motstander. Trakk helt perfekt og knuste han og 12 wins sikret med 490 gull og 1 pakke som reward  :w00t:

 

Deck:

 

Dn9EPxJ.png

 

 

Mad bomber i samarbeid med equality MVP faktisk, selv om det var veldig mye gode kort. To ganger hadde motstander 3 sterke minions mot mitt tomme bord, men equality + Mad Bomber rensket alle 3 og reddet runnet!

Lenke til kommentar

4 murloc knights?

Lenge siden jeg har sett sun cleric i noe deck..

 

Gratulerer, wp.

Ja Murloc Knight er jo flotte saker, så jo flere jo bedre ;) 

 

Hadde en fin veksling med Ysera og Saraad: 

 

1. Jeg legger Ysera og får Dream

2. Priest stjeler Ysera med MC

3. Jeg bruker Dream på Ysera og sender den på hånda hans + legger Saraad

4. Han legger ut Ysera igjen

5. Jeg bruker hero power, får deadly shot fra Saraad, og borte var Ysera. 

6. Priest conceder ;)

Lenke til kommentar

Faen folk er flinke her, har ikke spilt veldig mye arena, men har vel max win på 6 eller noe. Siste gangene fikk jeg 0 og 1 win... -.-

Anbefaler deg Heartharena.com til hjelp når du drafter, det er et godt hjelpemiddel. Skal ikke alltid høre på hva den sier, men det er som å ha en bekjent å diskutere med når du drafter :) 

 

Dessuten gir det fine statistikker å se på senere!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen folk er flinke her, har ikke spilt veldig mye arena, men har vel max win på 6 eller noe. Siste gangene fikk jeg 0 og 1 win... -.-

Er sjeldent jeg kommer så høyt som 10. Men Murloc Knight er veldig kraftig i arena.

 

Målet er alltid 7, for da får jeg tilbake like mye gull som jeg brukte på å betale meg inn i arena. Men som oftest havner jeg på 4, 5 eller 6 wins.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Whiteshit: Mage mener du vel ;)

 

Mr. ve: Det er jo et fryktelig tregt kort da, og det er dessverre ikke plass til så mange trege kort i Hearthstone. Men i tempo mage har det vel en viss nytteverdi, kanskje istedenfor Dr. Boom om man spiller det kortet, og sammen med Antonidas er det en slags instawin om du får til deathrattle effekten og har Antonidas rett etterpå. Men hvor ofte skjer det? Det blir i overkant tregt, og skal man ha noe stort i tempo mage ved siden av Antonidas så er det vel bedre med Boom.

Lenke til kommentar

Hysj på deg og la meg få bruke de kule kortene mine. :p

Rhonin sine arcane missiles + dobbel flamewaker er jo maskingevær! :D

Evt for maksimal profitt og win more: 

 

flamewaker x 2 + Echo of medivh = flamewaker x4

 

Med arcane missiles blir det jo 11 skudd per arcane missiles kort, eller 33 skudd for de tre du får av rhonin. Det eneste du trenger er at motstander ikke bryr seg om hva du driver med overhode!

 

Litt mer seriøst så kan kanskje Rhonin brukes i et Malygos deck? Arcane missiles med Malygos er jo 1 mana 8 skade, og hvis du i tillegg har Thaurissan så kan det jo bli spenstige komboer :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...