Gå til innhold

Grand Theft Auto V: Forhåndsbestilling og leveringstidspunkt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte det på PSN nå til 499, og laster nå. Egentlig en helt ok pris, synes jeg. Jeg hadde uansett 85 kroner i "wallet" på PSN, som jeg fikk fra Elkjøp da de sendte meg feil produkt ved Battlefield 3-lanseringen. Jeg har forhåndsbestilt fra Elkjøp to ganger, og hver gang har de gjort noe feil.

Ergo, 414 kroner kostet GTA V meg. :)

Endret av Quote
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da fikk jeg en meget trist beskjed fra moren min som kom hjem. Hun fortalte meg det verste. Ingen gta5 i postkassen fra elkjøp. :wallbash::realmad::wallbash::realmad::wallbash::realmad:

Ikke overraskende da. Egentlig, logisk sett, så burde ingen få fra elkjøp i dag siden de enten har sendt fra sverige I GÅR, eller B-post fra Norge i går.

Skrevet

Fikk ikke fra Elkjøp idag eg heller så da tok eg turen ned på Coop istedet. Der var det et par igjen. Gikk forbi GameStop på veien og der var det 20-30 meter kø. Alle forann og bak meg i køen på Coop kjøpte også spillet. Syke tilstander. :O

Dette var på Bryne.

Skrevet

Bestilte fra ludo collectors edition og posten klarte å rotebort min CE.. Så mitt ankommer ikke før i morgen

ludo beklaget på det sterkeste og jeg får et gavekort i morgen : -D

Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Skrevet

Hvor bestilte du fra?

CDon :(

Skrevet

Noen som vet om hvor mye jeg må betale for å returnere spillet til elkjøp hvis jeg velger å kjøpte det i PSN i stedet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...