Gå til innhold

Samsung Galaxy Note 3 tråden


Mr Pepe

  

202 stemmer

  1. 1. Skal du ha deg Note 3 ?

    • Ja
      154
    • Nei
      48


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan finner jeg ut hvilket program som lager cache filer..?! De legger seg galleriet...

 

last ned ccleaner for android så får fjerna alle cache filene.

 

 

Noen som gleder seg til Note 4 eller?? Skal faen meg ha den, bare håper de ikke lager den som stygge S5 som ser ut som plaster. Blir den seende ut som den skal jeg boikotte samsung

Lenke til kommentar

I dag har telefonen ligget 1 time med strømmen av mens den lader. På den ene timen var den bare kommet 17%,og nå, 3 timer senere med telefonen på er den på 53%???

Noe må. Da være galt? Den tapper seg uusedvanlig fort for strøm også de siste dagene, selv om jeg har restartet telefonen flere ganger om dagen.

Endret av G-Man™
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Testet nå. Det vanskeligste for meg var faktisk å skjønne at logoen på towelroot-sida var selve nedlastningslinken. Ellers var dette lekende lett. Bare å trykke på en knapp og vente på restart. :)

 

 

Jupp! Har fått rootet note 3 endelig og det uten å trigge knox! Er superhappy nå.

 

Wanam xposed , room toolkit og nå ble note 3 så mye bedre :D

Lenke til kommentar

Jeg sliter noe helt voldsomt med "location-access" på min note3. Har kontaktet samsung support, men de er (unnskyld meg) helt grønn....

Mitt problem er at selv om jeg befinner meg i lille Molde, så kan vær-applikasjonan vise at jeg befinner meg i "Gelugor, Penang, Malaysia"... Dette ser jeg skje flere ganger i uken. Jeg må fysisk gå å legge inn Molde for hver gang. Det hjelper ikke å slå av automatisk lokasjonering heller.

 

Nå nylig har jeg også merket at i Tinder viser de som bor i Oslo hele tiden også. Jeg var i Oslo for over 1 mnd. siden nå.

NOEN som har tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...