Gå til innhold

Samsung har lansert Galaxy Note III og sin første smartklokke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende klokke! Helt feil funksjonalitet, alt for kort batteritid og for klumpete. Synes jeg.

 

Jeg hadde håpt på en klokke med følgende basisfunksjoner og lite dilldall utenom:

- Ringemulighet med blåtann headset (og kontaktliste)

- SMS (mest for lesing, men skjermtastatur i nøden)

- Klokkefunksjoner (vise tida, vekkerklokke, stoppeklokke)

- Kanskje mp3-spiller/radio også

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffende klokke! Helt feil funksjonalitet, alt for kort batteritid og for klumpete. Synes jeg.

 

Jeg hadde håpt på en klokke med følgende basisfunksjoner og lite dilldall utenom:

- Ringemulighet med blåtann headset (og kontaktliste)

- SMS (mest for lesing, men skjermtastatur i nøden)

- Klokkefunksjoner (vise tida, vekkerklokke, stoppeklokke)

- Kanskje mp3-spiller/radio også

Er kanskje bare meg, men jeg vil ikke ha en klokke med skjerm stor nok til å ha plass til noe tastatur. Jeg ser på klokken som et tillegg til telefonen hvor man kan egentlig bare kan bruke den til å se hva som skjer og utføre helt enkle kommandoer som å svare samtale, slå av alarm osv. Jeg liker klokker som har et minimalistisk design og jeg likte ikke dette designet. Var ikke skuffende da, for jeg hadde ikke noen andre forventninger enn dette.

 

Jeg vet det nok er usannsynlig pga tekniske begrensninger osv, men dette konseptet er det første jeg har likt designet på:

iwatch-mockup.jpg

Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er kanskje bare meg, men jeg vil ikke ha en klokke med skjerm stor nok til å ha plass til noe tastatur.

Hvor stort er det? PS. Det bør selvsagt ikke være noe fulltastatur for pølsefingre. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å svare skriftlig på meldinger i nøden, selv om det blir knotete.

 

Det konseptdesignet der er pent, men jeg er skeptisk til om runde skjermer er særlig egnet for masseproduksjon.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Hvor stort er det? PS. Det bør selvsagt ikke være noe fulltastatur for pølsefingre. Men jeg vil gjerne ha muligheten til å svare skriftlig på meldinger i nøden, selv om det blir knotete.

Jeg vet bare at den klokka jeg har nå som er maks størrelse jeg kommer til å gå for er for liten til å ha noe touch-tastatur jeg vil bruke.

Suunto-D4i-White-3774.png

Lenke til kommentar

Jeg har note II, note 8 wifi og note 10,1 3g så nå lurer jeg på når får jeg Android 4.2 eller senere på våres enheter? Jeg tenkte kanskje at de nye har 4.2 e.l? Og da kan vel vi også få det....

De sa på konferansen at Note II, S4 og S3 (husker ikke om de nevnte tablettene) skulle få 4.3 iløpet av oktober :-)

Lenke til kommentar

jeg har enkli tenkt på Note3 lenge nå,i og med at telefon min kutta,rettere sagt skjermen.. Syns enkli ikke at det burde skrives gigantskjerm on note3 da Note3 er bare 0.2 tommer mer enn Note2...speccsa på Noten er syke..Blir interessert i og ha den i handa og se hvordan den skriver som touch da jeg hver gang kommer borti andre knapper på s3'n.

stor mulighet jeg kjøper denne på lansering dagen enkli..

Trur nok slike klokker har visse funksjoner som er ganske bra,hvis du mister telefon eller er på tur og den går i sjøn eller detter ut av lomma og man trykker gps,vanntetthet,værforhold,men tviler sterkt til 2.500NOK at det blir kjøp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...