Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Kvinnfolk er generelt personer uten egen vilje eller egen smak" (splittet fra Høyttaler-tråden)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jenter hører bare på slik computergenerert musikk som er laget for å høres brukbart ut på nettopp slike ræva høyttalere.

Det vil si maximal loudness wars, masse aggressiv diskant, og såkalt pseudobass unzunzunz.

 

Forsøker man å høre på noe fornuftig musikk høres det rævva ut på slikt dritutstyr.

 

Kvinnfolk er generelt personer uten egen vilje eller egen smak, og hører på det "som er i vinden" for tiden, og går med de klærne som "er i skuddet" nå for tiden, og så videre.

De har altså ingen egen smak, tar ingen egne valg. Lettpåvirkelige skapninger uten evne til egentenkning. Går til valgurnen og stemmer SV/AP fordi det gjør alle andre. Begynner på velferdsfag på høgskolen for det gjorde venninna, etc.

Helt enig. Flott at man kan samles her på diskusjon for å si den harde, men brutale sannheten uten å måtte pynte den til.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Helt enig. Flott at man kan samles her på diskusjon for å si den harde, men brutale sannheten uten å måtte pynte den til.

 

Ja, kjempeflott ikke sant? At man kan sitte å svette forran tastaturet å være tøff i fjeset, med en bolle potetgull og en 6pk redbull, istedenfor å gå ut - for å faktisk finne seg en jente som ikke er som alle andre..

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

når du sier som alle andre så er du vels trengt talt enig med oss

 

Har vel strengt talt ikke sagt meg enig i at "Kvinnfolk er generelt personer uten egen vilje eller egen smak, og hører på det "som er i vinden" for tiden, og går med de klærne som "er i skuddet" nå for tiden, og så videre."

eller at det er så "Flott at man kan samles her på diskusjon for å si den harde, men brutale sannheten uten å måtte pynte den til."

 

Så nei, jeg er ikke enig med deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat som et ganske betydelig flertall av menn(esker) tror at veien til lykke går gjennom materielle goder, status og karriere. Fordi samfunnet har fortalt oss at det er sånn, og de fleste av oss aldri tør/gidder/vil utfordre etablerte sannheter. Mye lettere å la være og heller få alt utdelt, vettu ...

Endret av Raven_Heart
Lenke til kommentar

Ja det må vel ha vært noe sånt og jaggu så eide han seg selv der, sikkert derfor han ikke svarer, han synes det er for flaut å ha blitt eid i en diskusjon

 

??? Eide meg selv? Hva er det du snakker om egentlig?

Jeg har sagt mitt, jeg er ikke enig i dine meninger eller ytringer om jenter.

 

"Ja, kjempeflott ikke sant? At man kan sitte å svette forran tastaturet å være tøff i fjeset, med en bolle potetgull og en 6pk redbull, istedenfor å gå ut - for å faktisk finne seg en jente som ikke er som alle andre.."

 

Om du ikke skjønner at dette er en litt på kanten ironisk kommentar, rettet mot deg og ditt syn på jenter.. Vel, så er det ditt problem, og ikke mitt.

 

Jeg er ferdig med denne diskusjonen,. Er ikke tøft å sitte å snakke nedtalende om jenter, uten at dem har den store muligheten til å stå opp for seg selv, å forsvare dine meninger.

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ja det må vel ha vært noe sånt og jaggu så eide han seg selv der, sikkert derfor han ikke svarer, han synes det er for flaut å ha blitt eid i en diskusjon

Merkelig konklusjon. Synes du henger deg litt vel mye opp i ordlyd - tror vi andre er mer interessert i debattens innhold. Det må være lov å ikke ha 100% presist språk til enhver tid, det har sikkert ikke du heller.

Endret av Aiven
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

??? Eide meg selv? Hva er det du snakker om egentlig?

Jeg har sagt mitt, jeg er ikke enig i dine meninger eller ytringer om jenter.

 

"Ja, kjempeflott ikke sant? At man kan sitte å svette forran tastaturet å være tøff i fjeset, med en bolle potetgull og en 6pk redbull, istedenfor å gå ut - for å faktisk finne seg en jente som ikke er som alle andre.."

 

Om du ikke skjønner at dette er en litt på kanten ironisk kommentar, rettet mot deg og ditt syn på jenter.. Vel, så er det ditt problem, og ikke mitt.

 

Jeg er ferdig med denne diskusjonen,. Er ikke tøft å sitte å snakke nedtalende om jenter, uten at dem har den store muligheten til å stå opp for seg selv, å forsvare dine meninger.

Først og fremst så har så klart jenter enhver anledning til å stå opp for seg selv, ingenting som hindrer dem.

 

Når det gjelder personangrepet ditt så valgte jeg å ignorere det, for du vet hva de sier, om man lar seg redusere til det samme nivået som et troll så slår de deg på grunn av sin erfaring, og fordi jeg lot være å gjøre det og brakte deg opp til mitt nivå innenfor retorikk var det jeg som slo deg med erfaring.

 

Tjallabais troll, logg av internett

Lenke til kommentar

Først og fremst så har så klart jenter enhver anledning til å stå opp for seg selv, ingenting som hindrer dem.

 

Når det gjelder personangrepet ditt så valgte jeg å ignorere det, for du vet hva de sier, om man lar seg redusere til det samme nivået som et troll så slår de deg på grunn av sin erfaring, og fordi jeg lot være å gjøre det og brakte deg opp til mitt nivå innenfor retorikk var det jeg som slo deg med erfaring.

 

Tjallabais troll, logg av internett

 

Personangrep? Det var vel strengt talt ikke et personangrep, men en setning i en ironisk sammenheng...... Hva er det du jabber om egentlig? :hmm:

 

Jeg fatter ikke hvorfor du begynner å snakke om troll, eller hvordan du kan mene at du brakte meg "opp til ditt nivå"....

 

Jeg har jo tross alt ikke samme mening som deg her. Jeg mener jo at jenter klart har en egen smak, og HVERTFAL en egen vilje. De fleste er jo unike, som oss menn.. Om du har den erfaringen eller ikke vet jo ikke jeg, men mye av det du sier gir meg så liten mening at jeg slettes ikke er sikker på om du i det heletatt har snakket til en jente før.

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Og da var plutselig svaret mitt skilt ut som en egen tråd uten at innlegget jeg faktisk svarte på fulgte med. Nok en fantastisk utført jobb av forumets upartiske moderatorer, som lar fjaset til Ideal stå ubesvart i den originale tråden mens jeg blir seende ut som en idiot som oppretter egne tråder som motargumenter. Hurra.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og da var plutselig svaret mitt skilt ut som en egen tråd uten at innlegget jeg faktisk svarte på fulgte med. Nok en fantastisk utført jobb av forumets upartiske moderatorer, som lar fjaset til Ideal stå ubesvart i den originale tråden mens jeg blir seende ut som en idiot som oppretter egne tråder som motargumenter. Hurra.

Det er lenge siden fremmedhat, misogyni, homofobi, transfobi og generelt hat for alle som ikke er hvite middelklassemenn har blitt regnet som regelbrudd på Diskusjon.no.

 

Å påpeke at noen er en rasistisk kvinnehater er derimot fy-fy.

Endret av Lord Britishface
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er lenge siden fremmedhat, misogyni, homofobi, transfobi og generelt hat for alle som ikke er hvite middelklassemenn har blitt regnet som regelbrudd på Diskusjon.no.

 

Å påpeke at noen er en rasistisk kvinnehater er derimot fy-fy.

 

Jeg tror han bare troller ;) Men likte svaret til Kjeven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...