Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er en god dame i sengen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Nå vet ikke jeg med andre damer, men jeg tenner på å gjøre hva enn gutten liker og/eller har fantasier om. Personlig bryr jeg meg lite om meg og at jeg skal få orgasme. Jeg bare elsker å "please" :) Jeg spør og graver hvis jeg har muligheten til det (på forhånd, selvfølgelig), resten føler jeg meg frem med lyder og bevegelser, og teaser en del.. Som oftest tar jeg initativ og litt dominant, men andre veien går også greit. Men ingen sjøstjerne her, nei. Elsker å være på topp, og blowjob må nesten være med hver gang. Om ikke lenge, så hvertfall litt. Senga synes jeg kan være litt for standard, så jeg liker å variere med andre steder i huset, eventuelt ute et sted for seg selv.

 

Diggeste jeg vet er blowjob til han kommer.. Det blir også mindre søl når jeg svelger, så det er winwin. Lydene og bevegelsene, seriøst herlig.. Eksen likte å fortsette og ta en runde til, passet meg greit. Egen orgasme er egentlig ikke så viktig, men sier ikke neitakk :) ..

 

Anonymous poster hash: 3b9fc...ee7

 

Ring meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En god dame i sengen er en dame som finner seg i å bli behandlet akkurat som jeg føler for der og da. Bli kalt hva jeg vil kalle henne og er tilfreds med å leve slik.

 

Og hvis du leser noen innlegg i denne tråden skjønner du at svarene på hva folk ønsker er heeeelt forskjellige :) men at folk finner seg i å være med en partner de matcher dårlig seksuelt med, det kan du banne på. Folk er så desperate og redde for å vente til de finner noen de matcher bra med så de hopper inn i første og beste forhold som blir tilgjengelig.... men det tar jo selvfølgelig slutt av over nevnte grunn ;)

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar

En god dame i sengen er en dame som finner seg i å bli behandlet akkurat som jeg føler for der og da. Bli kalt hva jeg vil kalle henne og er tilfreds med å leve slik.

 

Og hvis du leser noen innlegg i denne tråden skjønner du at svarene på hva folk ønsker er heeeelt forskjellige :) men at folk finner seg i å være med en partner de matcher dårlig seksuelt med, det kan du banne på. Folk er så desperate og redde for å vente til de finner noen de matcher bra med så de hopper inn i første og beste forhold som blir tilgjengelig.... men det tar jo selvfølgelig slutt av over nevnte grunn ;)

 

En slik mann som deg hadde jeg skydd som pesten. Jeg synes det skinner igjennom at du er sadistisk og bare vil ha en sexslave som kunne være hvem som helst, som skal tilfredsstille dine perverse lyster, og ikke en du respekterer som menneske.

Endret av hermosa
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Hun aksepterer alle fetishene mine.

Hun har selv spennende fetisher, som f.eks at hun liker å pisse på meg, at hun liker nylonstrømper, vampyrtenner, 69, pels, lær, lange hansker, pisk, halsbånd, stiletthæler, osv.

Hun mestrer temposkifter, og forandringer i stemmeleie. Hun går fra dyp kontralto når hun tar meg på låret, i skrittet, hvisker meg i øret, til høy sopran når jeg støter i henne og dunker henne mot kjøleskapsdøra i stående misjonær.

... Faen jeg blir kåt av å svare i denne tråden. Jeg som egentlig skulle konse og jobbe litt. Faen.

Lenke til kommentar

Hun aksepterer alle fetishene mine.

Hun har selv spennende fetisher, som f.eks at hun liker å pisse på meg, at hun liker nylonstrømper, vampyrtenner, 69, pels, lær, lange hansker, pisk, halsbånd, stiletthæler, osv.

Hun mestrer temposkifter, og forandringer i stemmeleie. Hun går fra dyp kontralto når hun tar meg på låret, i skrittet, hvisker meg i øret, til høy sopran når jeg støter i henne og dunker henne mot kjøleskapsdøra i stående misjonær.

... Faen jeg blir kåt av å svare i denne tråden. Jeg som egentlig skulle konse og jobbe litt. Faen.

 

I call troll. But hey, you never know, right.

Lenke til kommentar

 

Nå vet ikke jeg med andre damer, men jeg tenner på å gjøre hva enn gutten liker og/eller har fantasier om. Personlig bryr jeg meg lite om meg og at jeg skal få orgasme. Jeg bare elsker å "please" :) Jeg spør og graver hvis jeg har muligheten til det (på forhånd, selvfølgelig), resten føler jeg meg frem med lyder og bevegelser, og teaser en del.. Som oftest tar jeg initativ og litt dominant, men andre veien går også greit. Men ingen sjøstjerne her, nei. Elsker å være på topp, og blowjob må nesten være med hver gang. Om ikke lenge, så hvertfall litt. Senga synes jeg kan være litt for standard, så jeg liker å variere med andre steder i huset, eventuelt ute et sted for seg selv.

 

Diggeste jeg vet er blowjob til han kommer.. Det blir også mindre søl når jeg svelger, så det er winwin. Lydene og bevegelsene, seriøst herlig.. Eksen likte å fortsette og ta en runde til, passet meg greit. Egen orgasme er egentlig ikke så viktig, men sier ikke neitakk :) ..

 

Anonymous poster hash: 3b9fc...ee7

 

 

Dette er en god dame i senga! :love:

 

Som kan ta litt kontroll, som har deilige, myke hender og vet å bruke dem til å tease med i timesvis - men som også kan snu og være villig "offer" for mine andre tilbøyeligheter. ;)

 

Anonymous poster hash: 4cbf9...23d

Lenke til kommentar

 

En slik mann som deg hadde jeg skydd som pesten. Jeg synes det skinner igjennom at du er sadistisk og bare vil ha en sexslave som kunne være hvem som helst, som skal tilfredsstille dine perverse lyster, og ikke en du respekterer som menneske.

Haha, har du sett. Hardcore feminist ?

 

Jeg er ganske hardhendt med kjæresten min. Hun skal bli holdt igjen og få litt vondt. Men, hun liker det.

Det er som han Henrik2k sier. Man må passe sammen seksuelt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk litt dårlig samvittighet ovenfor samboeren min når jeg tenker på sexlivet vårt. Grunnet hormonforstyrrelser har jeg ikke klart å føle meg kåt på veldig lenge. Dette gjør at jeg ikke nyter sex, som igjen fører til at jeg ikke "gidder" å gjøre noe gøy i senga. Jeg er definitivt blitt stjernefisk.

 

Dette er ikke noe jeg vil, men jeg har null entusiasme for sex. Jeg hater meg selv for at jeg er så kjedelig å ligge med, men orker ikke å gjøre noe med det. Jeg synes synd på ham, som må holde ut med det patetiske sexlivet vi har nå. Det skal dog sies at ellers er jeg en god kjæreste for ham.

 

Anonymous poster hash: 74524...9a1

Lenke til kommentar

Jeg hadde vel egentlig trodd at denne hørte mer til under seksualitet enn samliv og relasjoner, mulig det bare er meg?

 

TS - du snakker om misjonæren, er det eneste stillingen du vil prøve deg på? Det finnes mange andre stillinger hvor jenta kan være mer aktiv, men man kan jo bevege hoftene og bruke armene etc i misjonæren også da, kysse...

 

Når man er sammen med en man er trygg på, så er det spennende å prøve ut litt forskjellige ting og som sagt så finnes det også mange stillinger man kan prøve seg på ;). Det beste er jo om begge har samme interessenivå og samme tanker angående det å prøve ut ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg akkurat mest erfaring her, tvert imot, men jeg tror at jenta med en gang blir god/bedre om hun bare viser litt initiativ. Enkelte tar det som en selvfølge at de bare kan ligge der som et lik og la gutten gjøre jobben, men dette må da være utrolig kjedelig for jenta også? Det må da være mye bedre for begge om hun er mer aktiv?

Å kunne være åpen for å prøve nye ting er også viktig selvfølgelig, så lenge begge parter er komfortable med det.

 

Ang. det Henrik2k skrev om dominans;

Av de jentene jeg har snakket med foretrekker de fleste at gutten faktisk er litt dominant (uten at han skader henne seff) Vanlig "elskov" blir etterhvert for kjedelig og klisjé, men det vil ikke si at vi vil bli behandlet som verdiløse tøser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...