Gå til innhold

min bestevenn innvandrer


Anbefalte innlegg

Brorparten av kriminelle i norge er utlendinger. Det ikke synsing, det er ren fakta.

 

Som du sier har muslimer ikke lov å drepe, men hvorfor blir så mange drept av muslimer da?

Det er fordi muslimer (og all annen religion) ofte gir blanke i hva religionen sier du har lov/ikke lov til, helt til det går i deres favør.

 

Muslimer blir misslikt i stor grad på grunn av temperamentet deres og deres ekstremt nedverdigende kvinnesyn (tror jeg).

 

Jeg snakket med en muslim på Oslo flyplass som fortalte meg at han måtte slå kona si av og til når hun ikke ville lage middag. Han beroliget meg med "at han slo ikke så hardt at det ble blåveiser, så det var greit".

 

Noen steder syr de sammen vagina på jenter, eller de kapper av klitoris (eller en kombo?). Alt for at jenta skal være helt 'ren' frem til hun gifter seg.

 

Hva synes du Lars, synes du det høres greit ut?

 

PS: Det er helt klart at muslimer kan være flotte folk, jeg har møtt flere selv som var både høflige og hyggelige.

Det er dog alt for mange som forventer at vi skal innrette oss etter deres behov når de kommer hit, og de gir resten av muslimene et dårlig rykte.

Når man kommer til norge så har man med å finne seg i norske regler og normer.

Selvsagt skal gi legge til rette til dem, til en viss grad, vi har religionsfrihet og de burde få lov til å kunne tro på hva de vil samtidig som de skal få lov til å ha en moskee de kan besøke hvis de ønsker dette.

(Hvis du tror at kun muslimer gjør slikt, se på spania...)

 

Det med kutting av kjønnslepper du prater om er kjønnslemlesting, og om man tar bare kjønnsleppene eller klitoris i tillegg varierer. Man kutter og syr igjen fordi kvinner ikke skal ha seksuell nytelse.

Vi gjør faktisk vår egen versjon selv; hvorfor er det OK å kutte av en del av babygutters penis, for så å gå ''insane'' når det samme skjer med babyjenter? Dette har absolutt INGENTING med utenlendinger å gjøre, kjønnslemlesting av jentunger skjer i ytterst FÅ land. Det er som om jeg skal si at du er en massemorder på grunn av ABB og dra det inn i en diskusjon mot nordmenn.. (Ja! Jeg vet at det er en viss forskjell mellom det å ''snippe'' en jente og en gutt nedentil, og ja, jeg vet at hvis man skulle gjort noe av det samme mot guttene som skjer med jentene under lemlestingen så måtte man basicly ha kuttet av hele penishodet.. men det er fremdeles INSANE, og religions/kulturbetinget).

 

Edit:

Ikke prøv å late som om nordmenn ikke slår kjerringa si heller.. har hørt ganske kvasse ting om at kvinner hører til på kjøkkenet og sånt skit fra nordmenn også.

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

men i helvete da forstår du ingen ting?

 

Prøver å forkalre deg hva venner min sier om det og du bare forsetter og reptere deg selv.. HAN sier at HAN eller INGEN vil ha slike muslimer som lever på NAV, og jeg er sikker på at 99% av alle andre utlendinger mener det samme. Bare fordi en liten jævla andel av utlendinger går på nav betyr ikke det at alle andre også gjør det, eller vil det. Klag på staten, hvorfor gir de penger da, ikke kom å klag på utlendingene eller muslimene bare fordi staten er så idiotiske i hodet.

 

Og hvis du virkelig tror at en god andel av muslimer låser ungene sliter du litt. Jeg har vært med mange fra iran og irak og sånt fra skolen og de drekker seg fulle og skjekker på damer.

 

Njaaaaaaa!

 

Beklager, men du er gutt ikke sant, og hvor mange jenter fra Iran og Irak har du som venner da? Gutta får oftest mer friheter enn jenter får.. Husker at foreldrene mine protesterte veldig når de fikk vite at jeg fikk meg norsk kjæreste. SKREKK OG GRU, liksom.

 

Gutta skal gjerne ''være gutter'', og gå rundt og flørte og pule på alt som er, så når de er klar så skal de gjerne gå å finne seg ei søt lita jomfru fra bydga i hjemlandet sitt.

 

Lenke til kommentar

 

tusen takk for at du forstår frykten for de greie utlendinger som prøver å gjøre godt intrykk istedenfor å komme med idiotiske ting som cortese som "se åp fengslet da 70% er utlendinger når jeg prøver å få fram at 90% av utlendinger i norge vil ha VEKK alt som har med kriminelle utlendinger å gjøre

 

Tror de fleste skjønner den frustrasjonen, må være irriterende å få fordommer mot seg pga. andre ;)

Samme går også for nordmenn fra innvandrere.

Nå blir jo ikke FrP valgt, annet enn av et mindretall. Så da er det vel bare et mindretall av befolkningen som mener som FrP...?

 

Geir :)

 

Ja, heldigvis.

Lenke til kommentar

Brorparten av kriminelle i norge er utlendinger. Det ikke synsing, det er ren fakta.

 

Nei. Av 81 000 siktede i Norge er 65 000 norske statsborgere. Om du bare ser på forbrytelser (ikke forseelser) så er 30 000 av 37 000 norske statsborgere. En del av disse har selvsagt innvandringsbakgrunn, men at de er brorparten totalt kan du få lov å dokumentere. Hint, se SSB.

 

Eller, la meg spare deg bryet. Om du ser tallene hos SSB så ser du at for den norske etniske befolkningen hadde vi i 2008 16 straffede pr. tusen, mens vi for innvandrerbefolkningen hadde 22 pr. tusen. Enkel matematikk sier da at av en etnisk norsk befolkning på 4 millioner er 64 000 straffet, mens av innvandrerbeflokningen på drøyt 600 000 er 7 200 straffet. Selv om du legger til de "utenlandske utlendingene" (de som hverken har norsk statsborgerskap eller varig oppholdstillatelse) er det langt flere kriminelle som er etnisk norske enn som har innvandrerbakgrunn.

 

Nå er noen innvandrergrupper overrepresentert. Men de er langt fra brorparten enten du regner på ene eller andre måten. Et annen viktig poeng er at innvandrergruppenes kriminalitet er synkende, mens den norske står på stedet hvil. Forskjellene blir mindre etter hvert som innvandrergruppene får lengre botid.

 

NB! Tallene er omtrentlige, og hentet fra litt forskjellige år.

 

Geir :)

 

Kilder:

Stor variasjon i innvandreres kriminalitet

Befolkningsstatistikken

Etterforskede lovbrudd, 2011

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Eller, la meg spare deg bryet. Om du ser tallene hos SSB så ser du at for den norske etniske befolkningen hadde vi i 2008 16 straffede pr. tusen, mens vi for innvandrerbefolkningen hadde 22 pr. tusen. [/url]

Hmm, vil det si at 978 av 1,000 innvandrere ikke har blitt straffet for noe som helst?

 

Om de er nesten alle kriminelle, som mange ser ut til å hevde, så bør man vel trekke sine konklusjoner om politiets effektivitet?

 

Klart, på den annen side, så er de kanskje alle potensiellt kriminelle? Det hele er kun ett tidsspørsmål før de bryter loven, eller Stortinget vedtar noen lover som sikrer at de bryter den, som ett forbud mot mørk hud eller lignende.

Endret av Skatteflyktning
Lenke til kommentar

Hmm, vil det si at 978 av 1,000 innvandrere ikke har blitt straffet for noe som helst?

Ja. Vi pleide å si at andelen straffede blant innvandrere var dobbelt så høy som blant etniske nordmenn, men slik er det ikke lenger. Innvandrerne blir statistisk stadig mindre kriminelle. Vi pleide å si at de fikk dobbelt så mange barn som oss også, men det stemmer heller ikke lenger.

 

Fortsetter det sånn så vil de om noen år bli like lovlydige og barnefattige som nordmenn, og hvem skal vi (les FrP) da klage på?

 

Nå er forklaringen ganske enkel: De innvandrere som begikk kriminalitet var nyinnvandrede unge menn fra visse land, og de som fikk mange barn var nyinnvandrede damer fra barnerike kulturer. Men de nye innvandrerne utgjør prosentvis en stadig mindre andel av innvandrerbefolkningen ettersom den øker. Det blir flere gamle innvandrere, akkurat som det er gamle nordmenn, og det blir flere barn av 2. og 3. generasjon. Og de er i hovedsak helt allrighte folk, akkurat som nordmenn i hovedsak er det.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Njaaaaaaaaaaaa, mine foreldre er førstegangsinnvandrere og de har gjort det jævla bra for seg selv, samtidig som de har kontakt med ''sine egne''. Det kan gjøres.

Du misforsto. Dine egne er dine landsmenn, andre norske statsborgere. Hadde Obama bare kontakt med andre kenyanske innvandrere og hvis han ble sett som utlendinger ville integrering ikke gått så bra og han ville blitt valgt som president. Han er fra Hawaii, ikke Kenya. Hadde han blitt født i Norge ville mange nordmenn si at han er fra Kenya og er utlendinger, fordi han blir aldri norsk med et mørkt hud uavhengig av statsborgerskap sitt

 

Hvis du skal adoptere et barn så sier ikke de fleste foreldrene at dine adopterte barn er adopterte, de sier at de tilhører familien like mye som deres biologiske barn. De sier også at de har like mye kjærlighet og at deres adopterte barn har like mye ansvar for sitt oppførsel. Påstår de at deres adopterte barn er annerledes og ikke egentlig tilhører familien så går det ofte at de blir annerledes og demonstrerer at de ikke tilhører familien eller bidrar til familiens velferd

Lenke til kommentar

 

 

Helt enig at alle som kommer til Norge må integreres, og jobbe for å kunne være her. Men jeg er ganske interessert i å høre kildene dine på det du påstår her. Så du mener en del av muslimene som bor i Norge tvinger sine familier til å være inne hele tiden? Hvor har du dette fra?

Tenker generelt Somaliere. Har flere av disse i gata her og har aldri sett at de har vært på terrassen eller at ungene får gå ut alene, akuratt som de stenger seg inne. De bor i leiligheter som er betalt av kommunen og uten jobb.

Lenke til kommentar

Du misforsto. Dine egne er dine landsmenn, andre norske statsborgere. Hadde Obama bare kontakt med andre kenyanske innvandrere og hvis han ble sett som utlendinger ville integrering ikke gått så bra og han ville blitt valgt som president. Han er fra Hawaii, ikke Kenya. Hadde han blitt født i Norge ville mange nordmenn si at han er fra Kenya og er utlendinger, fordi han blir aldri norsk med et mørkt hud uavhengig av statsborgerskap sitt

 

Hvis du skal adoptere et barn så sier ikke de fleste foreldrene at dine adopterte barn er adopterte, de sier at de tilhører familien like mye som deres biologiske barn. De sier også at de har like mye kjærlighet og at deres adopterte barn har like mye ansvar for sitt oppførsel. Påstår de at deres adopterte barn er annerledes og ikke egentlig tilhører familien så går det ofte at de blir annerledes og demonstrerer at de ikke tilhører familien eller bidrar til familiens velferd

Jeg er helt klar over at jeg er norsk ja, men jeg er fremdeles albansk, mens mine foreldre føler mer tilhørighet til 'hjemlandet', men det er forståelig da de var mellom 20-30 år gamle når de først kom til norge.

 

Det som er viktig er å huske på at man faktisk er fra ett annet land, men at det ikke betyr at man er noe mindre norsk av den grunn, annet enn at man har gladiatorblod i årene istedet for vikingblod.

Lenke til kommentar

 

Jeg er helt klar over at jeg er norsk ja, men jeg er fremdeles albansk, mens mine foreldre føler mer tilhørighet til 'hjemlandet', men det er forståelig da de var mellom 20-30 år gamle når de først kom til norge.

 

Det som er viktig er å huske på at man faktisk er fra ett annet land, men at det ikke betyr at man er noe mindre norsk av den grunn, annet enn at man har gladiatorblod i årene istedet for vikingblod.

Hva i all verden har fått deg til å tro at du er "norsk" eller "albansk"?

 

Noe merkelig tro spesielt ettersom de fleste som tror de er noe slikt ikke engang kan forklare hva det er de mener de er. Omtrent på linje med hypokondriere.

Lenke til kommentar

  Hva i all verden har fått deg til å tro at du er "norsk" eller "albansk"?

 

Noe merkelig tro spesielt ettersom de fleste som tror de er noe slikt ikke engang kan forklare hva det er de mener de er. Omtrent på linje med hypokondriere.

Hvis du mener at vi alle egentlig er de samme; ingen argumenter mot det, egentlig veldig enig.

 

Ellers alt det andre bullshittet; forskjellig blanding av blod og kulturell eksponering. Jeg er albansk, men jeg er også norsk. Jeg er en verdensborger.

Lenke til kommentar

 

Hvis du mener at vi alle egentlig er de samme; ingen argumenter mot det, egentlig veldig enig.

Vel jeg mener vel mer at vi alle er forskjellige

 

Ellers alt det andre bullshittet; forskjellig blanding av blod og kulturell eksponering. Jeg er albansk, men jeg er også norsk. Jeg er en verdensborger.

Om du er kosmopolitt er du hverken norsk eller albansk, men hevet over disse nasjonalistene.
Lenke til kommentar

Jeg er helt klar over at jeg er norsk ja, men jeg er fremdeles albansk, mens mine foreldre føler mer tilhørighet til 'hjemlandet', men det er forståelig da de var mellom 20-30 år gamle når de først kom til norge.

 

Det som er viktig er å huske på at man faktisk er fra ett annet land, men at det ikke betyr at man er noe mindre norsk av den grunn, annet enn at man har gladiatorblod i årene istedet for vikingblod.

Mine forfedrene kom fra mange forskjellige europeiske land og en kan si at jeg er engelsk-tysk-irsk blant andre land som jeg ikke vet noe om men selv om jeg intersert i deres historier, føler jeg mer norsk enn noe annet enn amerikansk

 

Dette hender til dine barnebarn hvis du blir velintegrert. Spørsmålet blir hvis etniske norsk aksepterer innvandrernes barnebarn som "helt norsk" istedenfor utlendinger. Hvis ikke kan du bare se på det som har skjedd til afrikanske amerikaner som fremtiden

Lenke til kommentar

(Hvis du tror at kun muslimer gjør slikt, se på spania...)

Her var det snakk om muslimer, så da holdt jeg meg til muslimer.

 

Dette har absolutt INGENTING med utenlendinger å gjøre, kjønnslemlesting av jentunger skjer i ytterst FÅ land.

En utlending er da en person som ikke er norsk (sett fra oss nordmens øyne). Så jo, når det skjer utenfor norge så har det med utlendinger å gjøre. At det skjer i "FÅ" land gjør ikke saken bedre.

god lesing her http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.2769611

 

 

Vi gjør faktisk vår egen versjon selv; hvorfor er det OK å kutte av en del av babygutters penis, for så å gå ''insane'' når det samme skjer med babyjenter?

Hvem er vi? Er det typisk norsk å omskjære gutter? Tvert imot. Jeg er minst like imot omskjæring av gutter som jeg er av jenter, men hva de gjør mot jenter er mye værre som du selv påpeker, og det sier mye om hvordan kvinner behandles.

 

 

Edit:

Ikke prøv å late som om nordmenn ikke slår kjerringa si heller.. har hørt ganske kvasse ting om at kvinner hører til på kjøkkenet og sånt skit fra nordmenn også.

Det er det ingen som har sagt. Jeg vet om norske menn som slår kona si, og synes det er like irriterende. Det er dog ytterst få i norge som gjør kontra hva man ser i andre land. Du kan ikke sammenligne hvordan kvinner behandles i andre land med hvordan de behandles i norge, gjør du det så bør du bli litt mer opplyst.

Lenke til kommentar

  Stemmer, alle skal kastes ut MED grunn. ;)

 

 

En kjapp titt på førsteinnlegg tilsier at det ikke kun er utlendinger som bør lære norsk på skolen, men pytt, kan ikke si at norsk er noen nødvendighet i det store og det hele.

 

 

halla:) norske statborgere kan ikke bli kastet ut !! heller ikke de med oppholdstilatelse eller bosettningstilatelse!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...