Gå til innhold

min bestevenn innvandrer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en ond sirkel, kriminelle som vil utnytte rikdommen i norge gir alle et dårlig rykte, som gir fordommer, så føler innvandrerne seg diskriminert og blir selv rasistiske mot nordmenn, slik går det rundt, jeg mener Norge må være hard, skal folk flytte hit, får de være villig til å legge igjen kultur når de drar og integrere seg, funker det ikke, versågod, dra tilbake.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Ok. Reis til et norsk fengsel å se hvem som sitter der. 70% er vertfall ikke norske.

 

Mener hvis de gjør noe kriminelt så får de komme seg hjem til sitt eget land, ikke få sitte i et av hotell fengsla til Norge å få servert god mat og jobbe.

 

Det er akkurat hva vennen min mener som selv er utlending, men du tror at alle er slemme invandrere

Lenke til kommentar

Brorparten av kriminelle i norge er utlendinger. Det ikke synsing, det er ren fakta.

 

Som du sier har muslimer ikke lov å drepe, men hvorfor blir så mange drept av muslimer da?

Det er fordi muslimer (og all annen religion) ofte gir blanke i hva religionen sier du har lov/ikke lov til, helt til det går i deres favør.

 

Muslimer blir misslikt i stor grad på grunn av temperamentet deres og deres ekstremt nedverdigende kvinnesyn (tror jeg).

 

Jeg snakket med en muslim på Oslo flyplass som fortalte meg at han måtte slå kona si av og til når hun ikke ville lage middag. Han beroliget meg med "at han slo ikke så hardt at det ble blåveiser, så det var greit".

 

Noen steder syr de sammen vagina på jenter, eller de kapper av klitoris (eller en kombo?). Alt for at jenta skal være helt 'ren' frem til hun gifter seg.

 

Hva synes du Lars, synes du det høres greit ut?

 

PS: Det er helt klart at muslimer kan være flotte folk, jeg har møtt flere selv som var både høflige og hyggelige.

Det er dog alt for mange som forventer at vi skal innrette oss etter deres behov når de kommer hit, og de gir resten av muslimene et dårlig rykte.

Når man kommer til norge så har man med å finne seg i norske regler og normer.

 

Er helt enig med deg men etter hva jeg har forstått av mange muslimer og en RLE lærer er at muslimer pleier å ta det personlig for å ikke få dårlig rykte som at jenta si ikke ksal ha sex men det skjer i bare ekstremisme land som Iran. men det er ikke slik overalt og det er bare det jeg prøver å få fram

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

er enig med deg, men norske staten tillater det og det er det som er galt, de ville ikke godtatt kirke i et muslimsk land..

 

og vennen min er enig i sånne situasjoner også

 

Hvorfor mener du muslimske land ikke tillater kriker?

 

Jeg er helt enig i at det er helt feil av ekstreme muslimer å angripe, og forfølge kristne, på lik linje som det er galt av andre å forfølge Muslimer, men kristne, som muslimene, har rett på en krike, uansett land.

 

Iran har flere kirker, det samme har Egypt, Libanon osv osv. Dersom du kaller deg en muslim, så er det å akseptere andres tro også viktig, og at kristne da får ha sin kirke i det landet de bor i (om det så er muslimsk) er det rette.

 

Det vi ser i dag i Egypt, hvor kirker blir brent ned, og hvor kristne blir forfulgt, dette har ingenting med muslimer, men med ekstreme mennesker.

Lenke til kommentar

 

Det vi ser i dag i Egypt, hvor kirker blir brent ned, og hvor kristne blir forfulgt, dette har ingenting med muslimer, men med ekstreme mennesker.

 

Tror du bommer litt. Enhver kristen,bahai eller annen religiøs enn islam vet eksakt hvor rask en må være til bens når man snakker om renselse i moskeene. Rent praktisk betyr det bevæpning og patruljering av bydelene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Tror du bommer litt. Enhver kristen,bahai eller annen religiøs enn islam vet eksakt hvor rask en må være til bens når man snakker om renselse i moskeene. Rent praktisk betyr det bevæpning og patruljering av bydelene.

 

Har ikke peiling på hva du snakker om.

Lenke til kommentar

 

Det er akkurat hva vennen min mener som selv er utlending, men du tror at alle er slemme invandrere

Nei, men det er en god del av de. Og alle disse muslimene som lever på NAV uten å gjøre en dritt, låser barna sine inne uten at de får gå ut, trekker forran gardinene og lever i mørket har ingenting i Norge å gjøre. Skal du bo i Norge kan de godt tilpasse seg Norsk kultur også.

 

Muslimer får mye mer barn enn Norske, derfor frykter mange at Nordmenn vil bli en minoritet om 30-40 år.

Føler rett og slett det begynner å bli litt ekstremt.

 

Innvandring har kostet 70 milliarder kroner på syv år

 

Tiggere, signøynere og romfolk som sover ute, driter i parker og hager, er dette folk dere vil ha i landet?

Kan jo ikke ha det gøy ute på byen engang uten å bli ned trødd av tiggere og faenskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hvorfor mener du muslimske land ikke tillater kriker?

 

Jeg er helt enig i at det er helt feil av ekstreme muslimer å angripe, og forfølge kristne, på lik linje som det er galt av andre å forfølge Muslimer, men kristne, som muslimene, har rett på en krike, uansett land.

 

Iran har flere kirker, det samme har Egypt, Libanon osv osv. Dersom du kaller deg en muslim, så er det å akseptere andres tro også viktig, og at kristne da får ha sin kirke i det landet de bor i (om det så er muslimsk) er det rette.

 

Det vi ser i dag i Egypt, hvor kirker blir brent ned, og hvor kristne blir forfulgt, dette har ingenting med muslimer, men med ekstreme mennesker.

 

 

Er helt enig med deg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, men det er en god del av de. Og alle disse muslimene som lever på NAV uten å gjøre en dritt, låser barna sine inne uten at de får gå ut, trekker forran gardinene og lever i mørket har ingenting i Norge å gjøre. Skal du bo i Norge kan de godt tilpasse seg Norsk kultur også.

 

Muslimer får mye mer barn enn Norske, derfor frykter mange at Nordmenn vil bli en minoritet om 30-40 år.

Føler rett og slett det begynner å bli litt ekstremt.

 

Innvandring har kostet 70 milliarder kroner på syv år

 

Tiggere, signøynere og romfolk som sover ute, driter i parker og hager, er dette folk dere vil ha i landet?

Kan jo ikke ha det gøy ute på byen engang uten å bli ned trødd av tiggere og faenskap.

 

men i helvete da forstår du ingen ting?

 

Prøver å forkalre deg hva venner min sier om det og du bare forsetter og reptere deg selv.. HAN sier at HAN eller INGEN vil ha slike muslimer som lever på NAV, og jeg er sikker på at 99% av alle andre utlendinger mener det samme. Bare fordi en liten jævla andel av utlendinger går på nav betyr ikke det at alle andre også gjør det, eller vil det. Klag på staten, hvorfor gir de penger da, ikke kom å klag på utlendingene eller muslimene bare fordi staten er så idiotiske i hodet.

 

Og hvis du virkelig tror at en god andel av muslimer låser ungene sliter du litt. Jeg har vært med mange fra iran og irak og sånt fra skolen og de drekker seg fulle og skjekker på damer.

Endret av Lars26
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

Er helt enig med deg

 

Det er flott!

 

 

Nei, men det er en god del av de. Og alle disse muslimene som lever på NAV uten å gjøre en dritt, låser barna sine inne uten at de får gå ut, trekker forran gardinene og lever i mørket har ingenting i Norge å gjøre. Skal du bo i Norge kan de godt tilpasse seg Norsk kultur også.

 

Helt enig at alle som kommer til Norge må integreres, og jobbe for å kunne være her. Men jeg er ganske interessert i å høre kildene dine på det du påstår her. Så du mener en del av muslimene som bor i Norge tvinger sine familier til å være inne hele tiden? Hvor har du dette fra?

 

At noen får stønad fra NAV er da bra flott, men dersom systemet misbrukes så bør det slås kraftig ned, men så har ikke jeg sett bevis på at dette er en "del" som gjør.

 

Er også interessert i hva du ligger i "en del".

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

 

Det er flott!

 

tusen takk for at du forstår frykten for de greie utlendinger som prøver å gjøre godt intrykk istedenfor å komme med idiotiske ting som cortese som "se åp fengslet da 70% er utlendinger når jeg prøver å få fram at 90% av utlendinger i norge vil ha VEKK alt som har med kriminelle utlendinger å gjøre

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

tusen takk for at du forstår frykten for de greie utlendinger som prøver å gjøre godt intrykk istedenfor å komme med idiotiske ting som cortese som "se åp fengslet da 70% er utlendinger når jeg prøver å få fram at 90% av utlendinger i norge vil ha VEKK alt som har med kriminelle utlendinger å gjøre

 

Jeg forstår frykten? Nå må du ha misforstått, jeg frykter ikke utlendinger. Jeg mener de fleste om ikke 99,99% av dem som kommer her er her for å jobbe, og få seg et bedre liv.

 

Jeg har ingen tro på at "en del" av dem bedriver kriminelle handlinger. Jeg tror den 0.01% av dem gjør det.

Lenke til kommentar

 

Jeg forstår frykten? Nå må du ha misforstått, jeg frykter ikke utlendinger. Jeg mener de fleste om ikke 99,99% av dem som kommer her er her for å jobbe, og få seg et bedre liv.

 

Jeg har ingen tro på at "en del" av dem bedriver kriminelle handlinger. Jeg tror den 0.01% av dem gjør det.

 

 

neineinei du misforstod :p

 

jeg mener at takk for at du forstår hva slags frykt ordentlige utlendinger lever i for at de kriminelle skal ødelegge for alle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

 

 

neineinei du misforstod :p

 

jeg mener at takk for at du forstår hva slags frykt ordentlige utlendinger lever i for at de kriminelle skal ødelegge for alle.

 

Aha! Da er vi nok enige! ;) Ja det stemmer at det er flere og flere kriminelle som ødelegger for alle andre. Akkurat som terrorister ødelegger for muslimer (Mullah krekar o.l).

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Integrering tar flere generasjoner, ikke noe få år hvis det går bra. Hvis de segregeres og aldri blir akseptert som deres egne går integrering aldri bra. Innvandrebarnet Obama ville aldri bli president og bli velintegrert hvis han ble sett som utlendinger

Njaaaaaaaaaaaa, mine foreldre er førstegangsinnvandrere og de har gjort det jævla bra for seg selv, samtidig som de har kontakt med ''sine egne''. Det kan gjøres.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...