Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Wind Waker HD Collector's Edition / Wii U Premium Pack bundle


FonderPrism

Anbefalte innlegg

Som mange kanskje har fått med seg har det blitt annonsert at Wind Waker HD kommer i tre utgaver: vanlig, Collector's Edition med Ganondorf figur, og en Wii U bundle med en spesiell Zelda-gamepad og digital utgave av spillet + Hyrule Historia (digital).

 

sNkyq7C.jpg

 

tDsPTV4.png

 

Jeg har fått bekreftet fra Bergsala at alle disse utgavene kommer til Norge 4. oktober, men jeg har enda ikke funnet noen butikk som lar meg forhåndsbestille noe annet en den vanlige utgaven. Har noen her funnet et sted å forhåndsbestille Collector's Edition, eller Wii U bundlen?

 

EDIT: Tenkte jeg kunne lage en liste over steder hvor en kan forhåndsbestille Limited Edition og/eller Wii U Wind Waker Premium Pack.

 

Wind Waker Limited Edition:

- Elkjop.no 799,-

- Lefdal.com 999,-

- CDON.com 699,-

- Coolshop.com 599,-

- Spillsjappa.no Ny pris: 545,- 895,- (OBS! Prisen er foreløpig!)

- Gamestop (pris ukjent)

- Komplett.no 699,-

- MPX.no 699,-

- Gamezone.no 698,-

 

Wii U Wind Waker Premium Pack:

- Elkjop.no 2690,-

- Lefdal.com 2690,-

- Spillsjappa.no Ny pris: 2995,- 3595,- (OBS! Prisen er foreløpig!)

- CDON.com 3399,-

- Coolshop.com 2999,- (med prisgaranti og gratis frakt)

- Gamezone.no 3299,-

 

Oppdatert 4. september med Gamezone, MPX og Coolshop (Wii U Bundle).

Oppdatert 4. september med lavere priser fra Spillsjappa.

Oppdatert 26. september med Lefdal og Elkjøp.

Endret av purity
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man får jo kun med en digital versjon av spillet med bundelen, så om lommeboka tillater det så kan man jo skaffe både Special Edition og bundle for så å gi bort/selge koden.

 

Om koden ikke er bundet til konsollen eller spillet kommer forhåndinstallert, selvsagt.

Endret av Knut Knudsen
Lenke til kommentar

Er ikke Special Edition (med Ganondorf) Gamestop-eksklusiv da? Usikker på Europa, men i USA virker det i alle fall slik.

Jo den er visstnok Gamestop-eksklusiv i USA og UK, men har ikke hørt noe om Norge enda. Jeg sendte en mail til Gamestop om dette på torsdags morgen, men jeg har ikke fått svar enda.

Lenke til kommentar

Jo den er visstnok Gamestop-eksklusiv i USA og UK, men har ikke hørt noe om Norge enda. Jeg sendte en mail til Gamestop om dette på torsdags morgen, men jeg har ikke fått svar enda.

 

Limited Editions

I tillegg til den vanlige utgaven av spillet vil det lanseres en Limited Edition som inneholder et eksklusivt, dobbeltsidig tittelark med Zelda-artwork og en Ganondorf-figur.

http://www.nintendo.no/wiiu/spill/windwakerhd

De annonserer i norge iallefall, da burde de selge den i norge også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Limited Editions

I tillegg til den vanlige utgaven av spillet vil det lanseres en Limited Edition som inneholder et eksklusivt, dobbeltsidig tittelark med Zelda-artwork og en Ganondorf-figur.

http://www.nintendo.no/wiiu/spill/windwakerhd

De annonserer i norge iallefall, da burde de selge den i norge også.

Joda, den kommer til Norge, men det kunne fortsatt vert den var eksklusiv for Gamestop. Men ut i fra Crazy Joe Davola's post etter deg, virker det som om den blir tilgjengelig i alle butikker. Endret av purity
Lenke til kommentar

Der har CDON fått på plass både LE og Wii U bundlen:

- The Legend of Zelda: The Wind Waker HD Limited Edition 699,-

- Wii U Premium + The Legend of Zelda: Windwaker HD 3399,-

 

EDIT: Er det forresten noen som har hørt noe om en prisreduksjon på maskinen i Norge? Anbefalt utsalgspris skal synke fra $349 til $299 i USA 20. september, og jeg mener å ha lest et sted at det vil skje i Europa også, men finner ikke igjen hvor. Foreløpig ser det ikke ut som om noen av nettbutikkene i Norge opererer med reduserte priser i alle fall.

Endret av purity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...