Gå til innhold

erfaringer med www.databutikken.com?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Databutikken er rimelig greie at sende ut varer til deg men NÅR du trenger litt hjelp eller får feil i varen, retur etc. Bare GLEM dem.. du vil bruke så megen tid og energi at bare få dem som du skal så at spare 100kr på ett handel fra dem vil til slutt koste deg flere hundred mer regnet i tid og energi at få service.

 

De er de absolutt verste på det norske markedet.. Ikke la disse poster som roser dem for at overhoved at sende en vare til deg funkerere som oppmundrene.. minste som du kan forvente er at få varen sent til deg raskt.

 

Brows her litt, du vil finne ut at dem lyver og jukser på folk uten at blikke øye!

 

Simon

Lenke til kommentar
Databutikken er rimelig greie at sende ut varer til deg men NÅR du trenger litt hjelp eller får feil i varen, retur etc. Bare GLEM dem.. du vil bruke så megen tid og energi at bare få dem som du skal så at spare 100kr på ett handel fra dem vil til slutt koste deg flere hundred mer regnet i tid og energi at få service.

 

De er de absolutt verste på det norske markedet.. Ikke la disse poster som roser dem for at overhoved at sende en vare til deg funkerere som oppmundrene.. minste som du kan forvente er at få varen sent til deg raskt.

 

Brows her litt, du vil finne ut at dem lyver og jukser på folk uten at blikke øye!

 

Simon

 

 

Så absolutt enig!

Venta i 2 måneder på en retur av en av de defekte varene(en av 4) jeg kjløpte hos de. Er ganske billige, men skjer det først noe, så bør man belage seg på at maskina går ned noen hundre i verdi før du får tilbake varene.

Lenke til kommentar

Fikk en mail fra databutikken om dette med service. Du får bedømme selv:

Det vi jobbar aktivt på är att öka vår servicegrad ytterligare, och det är bland annat på gång att inom kort starta upp ett service- och support-center på plats i Norge. Jag måste ärligt säga att under vår tid i Norge har vi i stort sett hittills endast fått kritik för vårt sätt att sköta just reurärenden, vilket uteslutande handlar om att det tar lång tid för oss att hantera dem. Detta i sin tur beror på att de måste skickas till Sverige, en hantering som tar ca 10 dagar extra bara i leveranstid.

Så man får håpe de tar alle klager på returer så seriøst som det virker her.

Lenke til kommentar

 

Nå ordna de jo opp etter seg og da. Var en av de som hadde bestilt minne. Fikk en mail for noen dager siden der det stod at de kom til å levere minne til avtalt pris. Jeg sa jeg ikke trengte minne lenger da og ble tilbudt 50% rabatt på en annen vare i steden :D Tokk litt lang tid, litt at og fram men de ordna jo opp etter seg til tross for at det fører til tap for dem.

Lenke til kommentar
Har handlet fra dem fire ganger og har bare positivt å si. Svært gode priser og de har rekord i levering til meg: Jeg bestilte på torsdag kveld og hadde varene på lørdag.  

Men hvordan de er hvis du må returnere varer er kanskje en annen historie...ser ut som om folk har hatt trøbbel.

 

Bestilte fra komplett tirsdag morgen. Onsdag ettermiddag var de på døra her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...