Gå til innhold

Hvor lenge er telefonene i salg, og til hvilken pris?


Anbefalte innlegg

Jeg tenker å kjøpe meg en Sony Xperia V. Den har sunket fra over 4.000 kr i desember i fjor, til litt over 2.000 kr nå. Det jeg lurer på er om jeg kan forvente at den vil synke enda mer etter hvert som flere "flaggskip" blir lansert. Men venter jeg for lenge er den plutselig ikke i salg lenger. Så what say ye? Bør jeg vente litt til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, men jeg har ikke budsjett til å gå opp til 4.000. Ytelsesmessig er jeg fortsatt godt fornøyd med min Galaxy S2, men den må snart skrotes fordi den tydeligvis ikke er konstruert for å holde i to år :/

 

Og SÅ stor forskjell er det vel ikke på telefoner som lanseres et halvt år etter hverandre?

Lenke til kommentar

Du trenger strengt tatt ikke siste programvare oppdatering, 2GB ram, custom rom eller kraftigste prosessor for å komme deg gjennom hver dagene.....

 

Til 2000 NOK vil Sony V gi deg mye for pengene. Tviler på den vil falle noe særlig mer i pris, siden den nærmer seg en prisklasse preget av billig telefoner.

 

Litt overrasket over at S2 ikke holdt ut mer enn 2 år. Min er over tre år gammel og til tross for fått masse juling funker den utmerket :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...